Project Pupil
Vorderingen Pupil
07 mrt 2016 10:36 - 07 mrt 2016 10:39 #59593
door Daan
Beantwoord door Daan in topic Vorderingen Pupil
Goede morgen mede hobbyisten,
Ik ben pas sinds kort lid van de club, en heb het hele pupil-verhaal gelezen en zou ook graag deze leuke ontvanger willen bouwen.
Bij Jack geïnformeerd naar een mogelijk overgebleven frontje; helaas uitverkocht.
Mijn vraag is hierbij: wie o wie heeft nog zo'n frontje over en wil deze van de hand doen ?
Ik neem het graag over; ik vermoed dat de rest van de delen wel te verkrijgen zijn , mogelijk dat de entree's nog een probleem gaan vormen.
In ieder geval, heeft U nog een frontje over en U wilt ervan af, geef even een berichtje - alhier of via pm.
Bij voorbaat dank !
Daan.
Ik ben pas sinds kort lid van de club, en heb het hele pupil-verhaal gelezen en zou ook graag deze leuke ontvanger willen bouwen.
Bij Jack geïnformeerd naar een mogelijk overgebleven frontje; helaas uitverkocht.
Mijn vraag is hierbij: wie o wie heeft nog zo'n frontje over en wil deze van de hand doen ?
Ik neem het graag over; ik vermoed dat de rest van de delen wel te verkrijgen zijn , mogelijk dat de entree's nog een probleem gaan vormen.
In ieder geval, heeft U nog een frontje over en U wilt ervan af, geef even een berichtje - alhier of via pm.
Bij voorbaat dank !
Daan.
Laatst bewerkt 07 mrt 2016 10:39 door Daan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
12 mei 2015 23:31 #52403
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Vorderingen Pupil
Een samenvatting van het project vind je ook onder BRCF Artikelen en dan projecten.
Henk van 't Kruis
12 mei 2015 23:15 #52400
door bert61
Beantwoord door bert61 in topic Vorderingen Pupil
Ik heb door omstandigheden rond om huis en buren de laatste tijd niet veel tijd meer hier doorgebracht
Ik hoop dat daar weer verandering in komt
Dit project is GEWELDIG !!
Mijn diep gemeende complimenten
Ik hoop dat daar weer verandering in komt
Dit project is GEWELDIG !!
Mijn diep gemeende complimenten
29 mrt 2015 19:22 #51664
door Marotick
Ja dat was jammer. Ik had een varco voor je die uit een Philips Pionier komt. Over 3 maanden een nieuwe kans?
Jack
Beantwoord door Marotick in topic Vorderingen Pupil
v1ncent schreef : Hoi Jack, bedankt voor het aanbod maar ik ben/was niet in Driebergen vandaag.. Zal je een dezer dagen wel een berichtje doen
Ja dat was jammer. Ik had een varco voor je die uit een Philips Pionier komt. Over 3 maanden een nieuwe kans?
Jack
29 mrt 2015 12:59 #51656
door v1ncent
P.E.C. olé
Beantwoord door v1ncent in topic Vorderingen Pupil
Hoi Jack, bedankt voor het aanbod maar ik ben/was niet in Driebergen vandaag.. Zal je een dezer dagen wel een berichtje doen
P.E.C. olé
29 mrt 2015 07:05 - 29 mrt 2015 07:05 #51653
door Marotick
Ik heb er nog één liggen, 8 euro
Ik neem hem wel mee naar 3bergen.
Jack
Beantwoord door Marotick in topic Vorderingen Pupil
Hoi Vincent,v1ncent schreef : Ik ben nog opzoek naar een afstem c en de entrees voor de stekkers, kan iemand mij hier aan helpen? Dan kan ik ook eindelijk aan het bouwen!
Ik heb er nog één liggen, 8 euro
Ik neem hem wel mee naar 3bergen.
Jack
Laatst bewerkt 29 mrt 2015 07:05 door Marotick.