De HiFi Club - alleen voor leden toegankelijk
Seeburg Q160 met kuren na verhuizing..
- Captain-Surf
- [Captain-Surf]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
08 sep 2015 16:47 #54750
door Captain-Surf
Beantwoord door Captain-Surf in topic Seeburg Q160 met kuren na verhuizing..
Daz heel jammer: was een lange mail, met wat foto's e.d... blijkbaar teveel van het goede voor DE internets hier in het hoge noorden..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
08 sep 2015 16:12 #54749
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Seeburg Q160 met kuren na verhuizing..
Hier ligt niks.
Henk van 't Kruis
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Captain-Surf
- Captain-Surf
- [Captain-Surf]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
08 sep 2015 13:32 #54747
door Captain-Surf
Hmmmm, had ik een heel mooi, compleet antwoord gegeven met een hoop foto's erbij, is die van het bureau van de admin gevallen ofzo? 
Ik probeer het straks nog een keertje..
Ramzi.
Ik probeer het straks nog een keertje..
Ramzi.
07 sep 2015 23:19 #54727
door Bert Kn
Ik hoor het verder wel.
Slaap ze.
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Seeburg Q160 met kuren na verhuizing..
Daar was ik al bang voor, grapje :lol:Je bent overigens nog niet van me af. kan ik je bij deze beloven:
Ik hoor het verder wel.
Slaap ze.
Mvg.
Bert
- Captain-Surf
- [Captain-Surf]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
07 sep 2015 23:13 #54726
door Captain-Surf
Bert,
dankyouwel wederom! Ik ga er morgen mee aan de gang, nu is het al laat en ben ik moe, zodat de kans groot is dat ik wat verkeerd doe. Morgen weer een dag, ben benieuwd hoe het gaat worden. Je bent overigens nog niet van me af. kan ik je bij deze beloven: ik heb een set originele Rock Ola wandspeakers uit eind jaren '50 en die wil ik graag bij deze jukebox gaan gebruiken/aansluiten. Officieel moet dat met een soort 70 volts-systeem, volgens de Seeburg-manual, maar volgens mij zijn dit 'gewone' speakers met alleen een - en +..?..
Daar ga ik morgen ook nog efkes naar kijken, wat er voor aansluiteingen precies aan de achterkant zitten. Ik herinner me wel dat er Jensen spul in zat met een simpel scheidingsfilter als ik het me goed herinner..
Grote groet,
Ramzi.
dankyouwel wederom! Ik ga er morgen mee aan de gang, nu is het al laat en ben ik moe, zodat de kans groot is dat ik wat verkeerd doe. Morgen weer een dag, ben benieuwd hoe het gaat worden. Je bent overigens nog niet van me af. kan ik je bij deze beloven: ik heb een set originele Rock Ola wandspeakers uit eind jaren '50 en die wil ik graag bij deze jukebox gaan gebruiken/aansluiten. Officieel moet dat met een soort 70 volts-systeem, volgens de Seeburg-manual, maar volgens mij zijn dit 'gewone' speakers met alleen een - en +..?..
Daar ga ik morgen ook nog efkes naar kijken, wat er voor aansluiteingen precies aan de achterkant zitten. Ik herinner me wel dat er Jensen spul in zat met een simpel scheidingsfilter als ik het me goed herinner..
Grote groet,
Ramzi.
07 sep 2015 23:04 #54725
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Seeburg Q160 met kuren na verhuizing..
Ramzi,
Ik verwacht niet dat het afstel plaatje wat ervoor zit en waar dat heveltje doorheen steekt de oorzaak is.
Als eerste zou je het hulpveertje minder spanning kunnen geven, het middelste schroefje links los draaien en het onderste heveltje waar de veer aanzit wat omhoog verplaatsen, wijst zich vanzelf.
Anders het schakelaartje er even uit halen en in alcohol dompelen., tot nu toe heeft dat in mijn gevallen geholpen.
Ik verwacht niet dat het afstel plaatje wat ervoor zit en waar dat heveltje doorheen steekt de oorzaak is.
Als eerste zou je het hulpveertje minder spanning kunnen geven, het middelste schroefje links los draaien en het onderste heveltje waar de veer aanzit wat omhoog verplaatsen, wijst zich vanzelf.
Anders het schakelaartje er even uit halen en in alcohol dompelen., tot nu toe heeft dat in mijn gevallen geholpen.
Mvg.
Bert