Skip to main content
De HiFi Club - alleen voor leden toegankelijk

Seeburg Q160 met kuren na verhuizing..

Meer
08 sep 2015 21:07 #54774 door Captain-Surf

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
08 sep 2015 21:04 #54773 door Captain-Surf
En dan ten tweede: hierbij de foto's van binnen- en buitenkant van de wandspeakers die ik erbij heb, vermoedelijk afkomstig van een Rock Ola Tempo, denk ik, aan logo, stijl en lettering te zien?
Dit zijn speakers met een gewone + en - aansluiting, dus geen 70Volts verhaal zoals in de Seeburgmanual staat. Hoe zou je deze het beste kunnen aansluiten?

Bijlagen:

Meer
08 sep 2015 20:52 #54768 door Captain-Surf
Hai Bert (en anderen, maar ik begrijp dat Bert DE jukeboxman is hier :-) ,

ik ga nog een poging doen, maar dan in delen dit keer. Dank voor je uitleg en genomen tijd daarvoor so far.
Ik denk dat het uitbouwen van het zwarte microschakeldingetje gaat worden, want hij blijft nog steeds bij tijd en wijle weer plakken, ondanks herhaaldelijk gangbaar maken door het heveltje en het witte kunststof blokje heen en weer te bewegen. Jij had het ook over lager/hoger afstellen van het heveltje wat erbij zit, bedoelde je dat te doen met het schroefje in het rood omlijnde deel?

Mvg,

Ramzi.
Bijlagen:

Meer
08 sep 2015 18:57 #54755 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Seeburg Q160 met kuren na verhuizing..
Ach daar heb je het al die kast heeft ook de griep ?
Pilletje dan paracete mol ?
Zo gevonden weer .
Huub
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Captain-Surf

Meer
08 sep 2015 17:22 #54752 door Captain-Surf
Ja, daar was ik al bang voor op een gegeven moment, maar ik was niet helder genoeg - want grieperig - om te reageren en proberen de tekst te kopiëren.. en op een gegeven moment zag ik linksonder in de browser wel dat ie verbinding had met de website en dacht ik dat het toch nog goed kwam.. niet dus..

Meer
08 sep 2015 17:08 #54751 door admin
Verstandig is een lange tekst eerst in notepad of iets dergelijks te schrijven en dan knippen en plakken. Of plaats een topic en kies dan bewerken om het compleet te maken. Hier is een ruime tijd beschikbaar om aan te passen.. Foto's op deze website worden ook in het oorspronkelijke formaat opgeslagen en voor het forum verkleind. Dit neemt soms wat tijd. Als je timeout van de browser in die tijd verloopt kan je bericht kwijtraken.

Henk

Henk van 't Kruis
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Captain-Surf

Gemaakt door Kunena