CARAD receiver 2001 vervolg transformator vraag
- Francois129
- [Francois129]
-
Onderwerp Auteur
- Na de buizentoestellen ook vintage toestellen
Minder
Meer
22 dec 2018 07:32 - 22 dec 2018 07:33 #75046
door Francois129
Beantwoord door Francois129 in topic CARAD receiver 2001” vervolg transformator vraag
Hallo,
Als alles meevalt kan ik aan een originele transformator geraken (de spreekwoordelijke speld in de hooiberg).
Dus even afwachten of hij goed is.
De transistoren voor het andere toestel zijn nog niet toegekomen
.
Ondertussen nog even verder de voeding nagekeken en één seleniumcel is defect, de voedingselco heb ik van een nieuwe inhoud voorzien, de teerknol en de andere elco zijn ook vervangen.
De seleniumcel heb ik ook gevonden.
François
Als alles meevalt kan ik aan een originele transformator geraken (de spreekwoordelijke speld in de hooiberg).
Dus even afwachten of hij goed is.
De transistoren voor het andere toestel zijn nog niet toegekomen
Ondertussen nog even verder de voeding nagekeken en één seleniumcel is defect, de voedingselco heb ik van een nieuwe inhoud voorzien, de teerknol en de andere elco zijn ook vervangen.
De seleniumcel heb ik ook gevonden.
François
Laatst bewerkt 22 dec 2018 07:33 door Francois129.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Francois129
- [Francois129]
-
Onderwerp Auteur
- Na de buizentoestellen ook vintage toestellen
19 dec 2018 20:38 #74958
door Francois129
CARAD receiver 2001” vervolg transformator vraag werd gestart door Francois129
Ik heb op dit ogenblik nog een transistortoestel (receiver)op de tafel staan (CARAD 2001) en wacht nog op een aantal transistoren.
Als deze terug in orde is ga ik verder met dit meubel en tracht een schema in “reversed enginering” te maken.
Mvg
François
Als deze terug in orde is ga ik verder met dit meubel en tracht een schema in “reversed enginering” te maken.
Mvg
François
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.