Skip to main content
Radio's van 1950 tot 1970

Defect

Meer
06 aug 2020 02:16 - 06 aug 2020 02:48 #84975 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Defect
Luc ,
Een mens is nooit te oud om te leren.
Verstand komt met de jaren.
En als je leermateriaal niet zo makkelijk meer opneemt wat nog maar de vraag is doe je er toch wat langer over.

Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 06 aug 2020 02:48 door Bert Kn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
06 aug 2020 00:46 #84974 door Lucky
Beantwoord door Lucky in topic Defect
Bedankt Francois voor deze mooie tip, ik ga me er in verdiepen, Ik ben 72 dus snel zal het niet meer gaan, als je ouder wordt neem je leermateriaal niet zo makkelijk meer op. Maar de interesse is er zeker! Mvrgr. Luc

Handtekening

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 aug 2020 12:06 - 05 aug 2020 12:07 #84967 door Francois129
Beantwoord door Francois129 in topic Defect
Beste Luc,

Heb je al eens gedacht aan het doornemen van een cursus voor de beginnende hobbyist?
Een voorbeeld vind je hier.
kraltp.home.xs4all.nl/Tips-en-trucs/theorie/cursus1.htm

François
Laatst bewerkt 05 aug 2020 12:07 door Francois129.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Johannes

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 aug 2020 09:53 #84965 door Lucky
Beantwoord door Lucky in topic Defect
Bedankt voor alle info heren, ik leer inderdaad elke keer een beetje meer. Wel dank zij jullie hulp waar dit forum ook voor bedoeld is denk ik. Meten is weten zegt men altijd, maar waar te meten was voor mij nog niet zo duidelijk. Anode, Kathode, het zegt me niks, maar ik begin het dankzij jullie hulp wel iets meer te snappen.
Ik ga met bovenstaande tips aan de slag en zal jullie even met rust laten :lol: Groet Luc

Handtekening

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04 aug 2020 22:12 #84962 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Defect

Nee Bert, zo rond de 221V.
Maak hem nou niet in de war hij is op de goede weg.


Ik maak hem niet in de war, althans dat was niet mijn bedoeling.
En wat is erop tegen om even te controleren of daar een bij benadering juiste spanning aanwezig is?
Ik wens de TS verder succes met zijn B4X23A, en dat hij er maar veel van mag leren.

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04 aug 2020 21:56 #84960 door Ben
Beantwoord door Ben in topic Defect
Nee Bert, zo rond de 221V.
Maak hem nou niet in de war hij is op de goede weg.
Groet, Ben

Tussen positief en negatief zit soms een donderklap.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena