Reparatie en Restauratie tip's
Saba Freiburg Vollautomatic 14 Stereo
Minder
Meer
07 apr 2017 03:02 #66221
door aan-pierre
Beantwoord door aan-pierre in topic Saba Freiburg Vollautomatic 14 Stereo
vooruit even voor de gezelligheid......deze man kiest ook leuke muziek uit.
persoonlijk vind ik de Saba Freiburg 11 qua uiterlijk nog mooier ( behalve de knoppen )vooral die kerstboom op de schaal die op een kerst bal zelf staat vind ik ludiek .
persoonlijk vind ik de Saba Freiburg 11 qua uiterlijk nog mooier ( behalve de knoppen )vooral die kerstboom op de schaal die op een kerst bal zelf staat vind ik ludiek .
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
05 apr 2017 20:11 #66207
door aan-pierre
Ik help je graag. Ik zie nu ook dat je niet op handelaar kunt zoeken. Dom! Bij Marktplaats mis ik dat ook.
Ik kan in de loop van de maand ( sorry even heel druk met andere speurzaken) even naar oude mails zoeken (tussen de honderden). Das een heel gedoe want email naam niet op Schmandi . Maar stuur me een p.m. dan blijft je vraag daar staan t in mn herinnering.
Heb nog op oude aankopen gekeken maar is al te lang geleden en er is blijkbaar een max in de koopgeschiedenis.
Wat heb je nodig??? Misschien kan ik op duur iets missen of bemiddelen. Ik ga stoppen met meeste Saba radios types kopen en laten renoveren, en dan heb ik atributen over . Een Meersburg 11 of 12 zou ik nog willen plaatsen, maar ik moet nu al stiekum radios verstoppen met een laken voor bezoekers. ( heb je alwéér een grote radio!?...zo zul je nooit een keer samen kunnen wonen Pierre ...tja ...zit wat is ...slik) afijn...als t je niet lukt, of tegen waanzin prijs...ik vraag de kostprijs met overleg aankoopoverschrijving. Dus ...p.m. even wat je zoekt.
Ik kan in de loop van de maand ( sorry even heel druk met andere speurzaken) even naar oude mails zoeken (tussen de honderden). Das een heel gedoe want email naam niet op Schmandi . Maar stuur me een p.m. dan blijft je vraag daar staan t in mn herinnering.
Heb nog op oude aankopen gekeken maar is al te lang geleden en er is blijkbaar een max in de koopgeschiedenis.
Wat heb je nodig??? Misschien kan ik op duur iets missen of bemiddelen. Ik ga stoppen met meeste Saba radios types kopen en laten renoveren, en dan heb ik atributen over . Een Meersburg 11 of 12 zou ik nog willen plaatsen, maar ik moet nu al stiekum radios verstoppen met een laken voor bezoekers. ( heb je alwéér een grote radio!?...zo zul je nooit een keer samen kunnen wonen Pierre ...tja ...zit wat is ...slik) afijn...als t je niet lukt, of tegen waanzin prijs...ik vraag de kostprijs met overleg aankoopoverschrijving. Dus ...p.m. even wat je zoekt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ahavelaar
05 apr 2017 12:48 #66199
door ahavelaar
Beantwoord door ahavelaar in topic Saba Freiburg Vollautomatic 14 Stereo
Pierre,
Heb je toevallig ook een link naar die verkoper op eBay?
Ik kan hem zo niet vinden.
Met vriendelijke groet,
Arjan
Heb je toevallig ook een link naar die verkoper op eBay?
Ik kan hem zo niet vinden.
Met vriendelijke groet,
Arjan
Minder
Meer
04 apr 2017 00:14 - 04 apr 2017 00:18 #66174
door aan-pierre
mooi overzicht decoder ontwikkeling Saba in jaren. Van Radiomuseum
www.radiomuseum.org/forum/saba_multiplex..._stereo_decoder.html
Laatst bewerkt 04 apr 2017 00:18 door aan-pierre.
Minder
Meer
03 apr 2017 23:50 - 04 apr 2017 00:24 #66172
door aan-pierre
de 14 qua uiterlijk anders dan de latere types
www.radiomuseum.org/r/saba_multiplex_decoder_14.html
de E 1 of E 14 /I
www.radiomuseum.org/r/saba_stereo_decoder_ei_usi_14.html
de E 16 of EI/16
www.radiomuseum.org/r/saba_multiplex_decoder_14.html
de E 1 of E 14 /I
www.radiomuseum.org/r/saba_stereo_decoder_ei_usi_14.html
de E 16 of EI/16
Laatst bewerkt 04 apr 2017 00:24 door aan-pierre.
Minder
Meer
03 apr 2017 23:40 #66171
door aan-pierre
ziet iemand nog verschillen tussen de "Einsatz 14 "( zie bijlage v Henk ) en de E 16 ?