- Berichten: 7698
Radio's van 1970 tot heden
De beste analoge FM tuners
16 jan 2015 17:06 #49894
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic De beste analoge FM tuners
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieWat dacht je hiervan : uitroeptek
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
16 jan 2015 16:15 #49893
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic De beste analoge FM tuners
Nee, z'n tunerbroertje TU-X1. Bijvoorbeeld
deze
. Staat nu op EUR 451 maar zal nog wel een keer over de kop gaan.
Tjerk, 9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
16 jan 2015 13:45 #49887
door antoine
Beantwoord door antoine in topic De beste analoge FM tuners
Bedoel je deze versterker? Voor 750 euro.
www.kapaza.be/nl/versterkers-en-receiver...-au-x-1-86687636.htm
www.kapaza.be/nl/versterkers-en-receiver...-au-x-1-86687636.htm
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
16 jan 2015 08:42 #49881
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic De beste analoge FM tuners
Vrijwel helemaal discreet opgebouwd. Behalve de IF versterker chips. Leuk ding.
Tjerk, 9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
16 jan 2015 08:17 - 16 jan 2015 08:28 #49880
door Armand
Beantwoord door Armand in topic De beste analoge FM tuners
In 1971 kocht ik deze Rotel RT-620 en gebruik ik nog steeds. Enkel de schaalverlichtingslampjes moeten vervangen, verder werkt deze nog prima.
Werd ook verkocht als Roland RT-620.
www.radiomuseum.org/r/rotel_rt_620.html
Werd ook verkocht als Roland RT-620.
www.radiomuseum.org/r/rotel_rt_620.html
Laatst bewerkt 16 jan 2015 08:28 door Armand.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
16 jan 2015 05:58 #49879
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic De beste analoge FM tuners
@Bert: Er staat op Feebay een Sansui TU-X1 voor $2k4 te koop... Mocht ik ooit zo'n ding krijgen gaat er wel een high-level mixer in. Kan meteen dat maffe RF AGC circuitje eruit met TR03. Wat Sony gedaan heeft met z'n A7 is veel beter. Sansui maakt het wel weer goed met de messcherpe preselectie.
Tjerk, 9ZZ
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.