Radio's van 1950 tot 1970
twijvel/hoop spijt? Philips B5X43A FM stereo afknapper?
- aan-pierre
- [aan-pierre]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
30 jul 2015 23:02 #53922
door aan-pierre
Beantwoord door aan-pierre in topic twijvel/hoop spijt? Philips B5X43A FM stereo afknapper?
gossie en ik net denken dat je dood was. nou man net toen ik begon te gapen kwam je mailtje . Toch leuk zo een levensteken...je was mn eerste welkomst contact hier. Voel me kiplekker. en gelukkig gaan lampen en lachen samen.....Ok ik ga eens echt naar die dingen luisteren nu i.p.v. er over lezen...Verrek!! dat kan ook nog . Leve radio 4 aan een dipool . gegroet Pierre
De volgende gebruiker (s) zei dank u: v1ncent
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
30 jul 2015 22:33 - 30 jul 2015 22:55 #53920
door v1ncent
P.E.C. olé
Beantwoord door v1ncent in topic twijvel/hoop spijt? Philips B5X43A FM stereo afknapper?
Pas maar op Pierre, straks raak je besmet met het radiovirus! :thumbsup:
P.E.C. olé
Laatst bewerkt 30 jul 2015 22:55 door v1ncent.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: aan-pierre
- aan-pierre
- [aan-pierre]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
30 jul 2015 18:57 - 30 jul 2015 19:12 #53917
door aan-pierre
Beantwoord door aan-pierre in topic twijvel/hoop spijt? Philips B5X43A FM stereo afknapper?
@Maarten i.v.m. herkomst/productie codes op buizen .
Beste MAARTEN......Ik heb ook nog een paar buizen bekeken zoals jij dat aan mij aangaf.
EZ81...... B2K2 Pilips
EL84 ..... rX3 "
......D3A5
EAA91....B3B4 "
EBF89.....G31 "
D9D Valvo
EHC81 Yp11 Valvo
A9B
Van mijn buurman kreeg ik vandaag via zijn vader een andere ECH81 Valvo Die lijkt wel nooit gebruikt ik doe er een foto bij code YDC en dan eronder DOE.
Kan je iets met deze gegevens? qua leeftijdsaanduiding? hoe kan je zien of een buis nooit gebruikt is behalve de perfect duidelijke opdruk en geen uitlopers van de verzilvering aan de kruin, als je zoals ik niet meet en dat ook nog niet kan. ....haha ik druk me maar zo uit als ik woorden heb zonder kennis nog van de nomenclatuur in Uw aller regio
Beste MAARTEN......Ik heb ook nog een paar buizen bekeken zoals jij dat aan mij aangaf.
EZ81...... B2K2 Pilips
EL84 ..... rX3 "
......D3A5
EAA91....B3B4 "
EBF89.....G31 "
D9D Valvo
EHC81 Yp11 Valvo
A9B
Van mijn buurman kreeg ik vandaag via zijn vader een andere ECH81 Valvo Die lijkt wel nooit gebruikt ik doe er een foto bij code YDC en dan eronder DOE.
Kan je iets met deze gegevens? qua leeftijdsaanduiding? hoe kan je zien of een buis nooit gebruikt is behalve de perfect duidelijke opdruk en geen uitlopers van de verzilvering aan de kruin, als je zoals ik niet meet en dat ook nog niet kan. ....haha ik druk me maar zo uit als ik woorden heb zonder kennis nog van de nomenclatuur in Uw aller regio
Laatst bewerkt 30 jul 2015 19:12 door aan-pierre.
30 jul 2015 18:54 - 30 jul 2015 18:55 #53916
door Huub
Beantwoord door Huub in topic twijvel/hoop spijt? Philips B5X43A FM stereo afknapper?
Je hoeft niet naar de HV kerk
Bidden helpt toch niet Henk wel ?
steek zelf maar een kaarsje aan voor de radio..
Huub
Bidden helpt toch niet Henk wel ?
steek zelf maar een kaarsje aan voor de radio..
Huub
Laatst bewerkt 30 jul 2015 18:55 door Huub.
- aan-pierre
- [aan-pierre]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
30 jul 2015 18:21 - 30 jul 2015 18:36 #53915
door aan-pierre
reactieladder test .........ha die admin nr. 2
bewerken:....kijk dat bedoel ik nou ....dit gaat allemaal zoals ik wil/verwacht ...terwijl die re van mij van vanmiddag hieronder aan LEO weer niet onder zijn bijdrage kwam staan van eerdere datum. En dan idealiter, samen gevoegd als laatste onder de ladder komt te staan..................Misschien geeft t ook allemaal niet , Ik zal voortaan maar datum en tijd noemen van de bijdrage waar ik op reageer . na @ en naam. Ik was alleen bezorgd dat iemand mocht denken ...Waarom reageert die gozer niet op mijn tip, als mijn re niet onder zijn bijdrage maar helemaal onder de ladder komt te staan, terwijl de aanleiding voor mn re heel ergens anders staat. . Afijn ...ik laat t even zo. Heb t druk zat hier.
Inmiddels ook weer brood, kaas in huis en bier om geen Buizenradioclub kluizenaar te worden.
bewerken:....kijk dat bedoel ik nou ....dit gaat allemaal zoals ik wil/verwacht ...terwijl die re van mij van vanmiddag hieronder aan LEO weer niet onder zijn bijdrage kwam staan van eerdere datum. En dan idealiter, samen gevoegd als laatste onder de ladder komt te staan..................Misschien geeft t ook allemaal niet , Ik zal voortaan maar datum en tijd noemen van de bijdrage waar ik op reageer . na @ en naam. Ik was alleen bezorgd dat iemand mocht denken ...Waarom reageert die gozer niet op mijn tip, als mijn re niet onder zijn bijdrage maar helemaal onder de ladder komt te staan, terwijl de aanleiding voor mn re heel ergens anders staat. . Afijn ...ik laat t even zo. Heb t druk zat hier.
Laatst bewerkt 30 jul 2015 18:36 door aan-pierre.
- aan-pierre
- [aan-pierre]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
30 jul 2015 18:20 #53914
door aan-pierre
test:..ha die admin. (einde test re )