Algemeen
weerstand loopt warm in een b7x72a
Minder
Meer
06 jul 2012 09:08 #19082
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Re: weerstand loopt warm in een b7x72a
Begin met spanningen meten aan beide eindbuizen. Let vooral op de juiste stuurrooster spanningen
Als B9 niet genoeg stroom trekt gaat zowat alle kathodestroom van B6 naar diens schermrooster.
Nico
Als B9 niet genoeg stroom trekt gaat zowat alle kathodestroom van B6 naar diens schermrooster.
Nico
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
06 jul 2012 07:20 #19081
door arjenm
mvg arjen meulmeester
ik probeer het repareren van buizen radio,s onder de knie te krijgen en er zoveel mogelijk over te weten te komen WAAROM om dat ik iets heb met oude radio,s en techniek .
mijn andere hobby is het restaureren van oldtimers en alles wat er met te maken heeft
en natuurlijk ook mee rijden
weerstand loopt warm in een b7x72a werd gestart door arjenm
hallo beste mensen ,
ik ben nu bezig aan een b7x72a van een kennis heeft hem al jaran in bezit .heeft altijd goed gespeelt maar op den duur almaar zachter gaan spelen geen am meer nog een klein beetje fm maar dan moet hij op zijn hartst staan
ben gaan meten maar wat gelijk op viel is dat r65 bloed heet wordt,ik verdacht c159 er van maar naar vervanging bleek dit geen invloed te hebben
c1,c1a,c2 heb ik uit voorzorg vervangen hij bromde nog al dat is nu over.
de r65 die heet word gaat naar de el 86 sluiting kan ik niet ontdekken
wie kan mij even een duwtjen in de goede richting geven
gr arjen
ik ben nu bezig aan een b7x72a van een kennis heeft hem al jaran in bezit .heeft altijd goed gespeelt maar op den duur almaar zachter gaan spelen geen am meer nog een klein beetje fm maar dan moet hij op zijn hartst staan
ben gaan meten maar wat gelijk op viel is dat r65 bloed heet wordt,ik verdacht c159 er van maar naar vervanging bleek dit geen invloed te hebben
c1,c1a,c2 heb ik uit voorzorg vervangen hij bromde nog al dat is nu over.
de r65 die heet word gaat naar de el 86 sluiting kan ik niet ontdekken
wie kan mij even een duwtjen in de goede richting geven
gr arjen
mvg arjen meulmeester
ik probeer het repareren van buizen radio,s onder de knie te krijgen en er zoveel mogelijk over te weten te komen WAAROM om dat ik iets heb met oude radio,s en techniek .
mijn andere hobby is het restaureren van oldtimers en alles wat er met te maken heeft
en natuurlijk ook mee rijden
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.