Garrard 4HF motorrubbers gezocht
het is wel vaak warm op de zolders
hopelijk met een zacht rubber wiel
dat is hoorbaar en gaat via de platou.
denk ook dat de wielen nog wel verkrijg baar zijn,..UK
meen ook dat de wielen universeel zijn.
huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Misschien weer eens tijd voor het zoeken naar zo'n fraaie 4HF voor 'erbij'.

Van mijn Companion heb ik het ook nog, incl. aankoopbonnen, uit 58 dus.
Dit terzijde. Ik zie nu pas (ahum) dat de aankoop bijna 'om de hoek' van me was.
330 gulden dus, niet goedkoop. Wat die 6,50 zou zijn....
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
open van onder Goed voor de koeling wel
niks mis mee
huub
die er ook niet gezeten heeft. Wel dus een soort rand, voor de rubberen pootjes.
Links zie je ook hoe de ronding gemaakt was, iets wat Philips ook deed.
Duidelijk productiewerk.
Zelf hek ik er een met houten plint met zwart kunstleer bekleedt en een zilver kleurige bies gehad in dezelfde vorm als die met de metalen plinten.
Die had geen bodemplaat , en niets wees erop dat die er ooit onder heeft gezeten.
Zo'n zelfde ben ik later ook nog eens tegen gekomen en had die bodemplaat ook niet en nooit gehad.
Mvg.
Bert
Bert Kn schreef : Nog een gekte van mij is het verzamelen van elementen dus kan ik zo'n line-up wel waarderen.
In de door René geplaatste folder zie ik dat de luxe koffer zoals Garrard vermeldt duurder was dan de metalen plint uitvoering.
Tegenwoordig is dat anders om wat ik ervaar en zijn de metalen plint uitvoeringen gewilder bij de liefhebbers/verzamelaars.
Klopt, maar er is nog een variant die veel zeldzamer lijkt te zijn en ik heb er in de twintig jaar dat
ik met Garrad bekend ben maar één van gezien en enige tijd gehad: met een fraaie houten plint.
Je zou kunnen verwachten dat dit misschien zelfbouw is geweest, maar alles wees er op dat dit niet
zo was. Constructief was de plint echt productie-matig gemaakt.
Hij was vies en vuil en ik kon hem toen overnemen voor 25 euro. Die tijden bestaan niet meer.
Het schoonmaken en herstellen gaf me toen veel werk maar ook plezier.
Uiteindelijk wilde ik een keuze maken tussen de Lenco of de Garrard voor de toekomst en na tests
bleek de Lenco in hifi superieur te zijn. Dus ging de 4HF voor een mooie prijs naar iemand anders.
Het was mijn vijfde en laatste 4HF, waarmee ik in feite bijna de meeste variaties wel had gehad.
De 4HF is ontegenzeggelijk fraaier en sierlijker om te zien.