HiFi, Audio apparatuur en verwante zaken.
AG9006 onder het mes.
17 feb 2014 21:02 #40978
door jontl
Gr, Jon
Beantwoord door jontl in topic AG9006 onder het mes.
Hoi Bert,
Ja de aangepaste kabel met 3 keer 4K7 klinkt wat voller en warmer, de normale klinkt wat killer.
Verder denk ik dat het toch aan de versterker zelf lag dat er te weinig bass was, omdat dit ook het geval was met de platenspeler, dat is nu ook niet meer.
Die AG9000 zal wel lukken :thumbsup:
Vraag aan de kenners: kan de AG9000 met z'n 500 ohm uitgang ook op de AD5040 van 1200 ohm?
Gr. Jon
Ja de aangepaste kabel met 3 keer 4K7 klinkt wat voller en warmer, de normale klinkt wat killer.
Verder denk ik dat het toch aan de versterker zelf lag dat er te weinig bass was, omdat dit ook het geval was met de platenspeler, dat is nu ook niet meer.
Die AG9000 zal wel lukken :thumbsup:
Vraag aan de kenners: kan de AG9000 met z'n 500 ohm uitgang ook op de AD5040 van 1200 ohm?
Gr. Jon
Gr, Jon
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
17 feb 2014 20:50 #40977
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic AG9006 onder het mes.
Jon,
Je hebt nu dus gehoord wat de AD5040 werkelijk kan.
Had je de verschillen met het aangepaste snoer voor de MP3 speler nog geprobeerd?
Op naar de volgende de AG9000 hopen dat die ook :thumbsup: wordt.
Je hebt nu dus gehoord wat de AD5040 werkelijk kan.
Had je de verschillen met het aangepaste snoer voor de MP3 speler nog geprobeerd?
Op naar de volgende de AG9000 hopen dat die ook :thumbsup: wordt.
Mvg.
Bert
17 feb 2014 20:00 #40975
door jontl
Gr, Jon
Beantwoord door jontl in topic AG9006 onder het mes.
Hoi,
Ja Bert echt hartstikke bedankt voor je hulp en ondersteuning. Ik heb hem weer aangesloten op de hoekbox en uitgeprobeerd,
Nou dat is een verschil!! Nu moet ik oppassen dat ik 'm niet te hard zet
Hij werkt weer perfect.
Nu nog de twee MD elementjes zien te vinden :thumbsup:
Groeten Jon
Ja Bert echt hartstikke bedankt voor je hulp en ondersteuning. Ik heb hem weer aangesloten op de hoekbox en uitgeprobeerd,
Nou dat is een verschil!! Nu moet ik oppassen dat ik 'm niet te hard zet
Hij werkt weer perfect.
Nu nog de twee MD elementjes zien te vinden :thumbsup:
Groeten Jon
Gr, Jon
17 feb 2014 19:47 - 17 feb 2014 19:47 #40973
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic AG9006 onder het mes.
Sluit ik mij helegaar bij aan.
Henk van 't Kruis
Laatst bewerkt 17 feb 2014 19:47 door admin.
17 feb 2014 18:14 #40967
door Lee
Beantwoord door Lee in topic AG9006 onder het mes.
Dus er is nog wel interesse bij de jonge generatie 
Leuk om te lezen :thumbsup:
Lee
Leuk om te lezen :thumbsup:
Lee
17 feb 2014 18:10 #40966
door Bert Kn
Mvg.
Bert
AG9006 onder het mes. werd gestart door Bert Kn
Een tijdje geleden benaderde Jon me of ik hem eens met zijn AG9006 wilde helpen.
Op zich speelde deze aardig maar in de basweergave kwam hij nog erg veel te kort in de max stand net (niet) voldoende.
Na wat uitleg, hoe en wat heb ik Jon aan het werk gezet waarbij ik zo af en toe een oogje in het zeil hield.
Toen we hem op zijn platenspeler aansloten om te testen kon de basregelaar naar de middenstand wouw hij was er weer helemaal.
Uiteindelijk is het bijna een totale revisie geworden, thuis gaat Jon de puntjes nog op de i zetten.
De vorige eigenaar had een drietal mosterd C's met afwijkende waarde gebruikt dus deze en een van de kleine elco's worden nog vervangen.
De eerste versterker die Jon zelf heeft gedaan en daar kan hij wat mij betreft best trots op zijn.
Was.
Jon aan het werk.
Is.
Test.
de kap erweer op.
Op zich speelde deze aardig maar in de basweergave kwam hij nog erg veel te kort in de max stand net (niet) voldoende.
Na wat uitleg, hoe en wat heb ik Jon aan het werk gezet waarbij ik zo af en toe een oogje in het zeil hield.
Toen we hem op zijn platenspeler aansloten om te testen kon de basregelaar naar de middenstand wouw hij was er weer helemaal.
Uiteindelijk is het bijna een totale revisie geworden, thuis gaat Jon de puntjes nog op de i zetten.
De vorige eigenaar had een drietal mosterd C's met afwijkende waarde gebruikt dus deze en een van de kleine elco's worden nog vervangen.
De eerste versterker die Jon zelf heeft gedaan en daar kan hij wat mij betreft best trots op zijn.
Was.
Jon aan het werk.
Is.
Test.
de kap erweer op.
Mvg.
Bert