- Berichten: 3361
GESPOT
De moderne tijd.
25 feb 2022 09:54 - 25 feb 2022 10:19 #93941
door RR1957
Flink aan de prijs ook en voor mij helaas een te groot apparaat. Valt teveel op.
Is Spotify functioneel voor je? Gebruik je het veel?
Ik zou het voor mij niet weten en verder werkt mijn onopvallende bluetooth apparaatje prima.
Daarmee kan ik ook alle zenders ontvangen op mijn B7X73A en nog veel meer via apps.
Uiteindelijk bouw ik een voorkeur op aan zenderkeuze.
Regelmatig staat er een Amerikaanse zender op met fifties muziek (Fifties addictive) maar
ook een soortgelijke zender maar echter UK fifties radio. Opmerkelijk hoe verschillend ze zijn.
De één uiteraard veel R&R en de ander een veel hoger gehalte "The Singing Detective".
Voorts ook wat jazz, blues en klassieke zenders en de bekende 'gewone' radio zenders.
Ik vind dat allemaal al heel wat.
En zo een dingetje van mij kost slechts 25 euro. OK, je moet wel een tablet of smartphone
hebben. Ander voordeel is dat het bluetoothdingetje uit het zich gemoffeld kan worden.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic De moderne tijd.
Heb ik even bekeken en een mooi apparaat.Onze Audiostreamer is van hetzelfde merk; de 2M MKII. Aangeschaft bij Hifi Klubben. Enige tijd geleden hier verslag over gedaan.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Flink aan de prijs ook en voor mij helaas een te groot apparaat. Valt teveel op.
Is Spotify functioneel voor je? Gebruik je het veel?
Ik zou het voor mij niet weten en verder werkt mijn onopvallende bluetooth apparaatje prima.
Daarmee kan ik ook alle zenders ontvangen op mijn B7X73A en nog veel meer via apps.
Uiteindelijk bouw ik een voorkeur op aan zenderkeuze.
Regelmatig staat er een Amerikaanse zender op met fifties muziek (Fifties addictive) maar
ook een soortgelijke zender maar echter UK fifties radio. Opmerkelijk hoe verschillend ze zijn.
De één uiteraard veel R&R en de ander een veel hoger gehalte "The Singing Detective".
Voorts ook wat jazz, blues en klassieke zenders en de bekende 'gewone' radio zenders.
Ik vind dat allemaal al heel wat.
En zo een dingetje van mij kost slechts 25 euro. OK, je moet wel een tablet of smartphone
hebben. Ander voordeel is dat het bluetoothdingetje uit het zich gemoffeld kan worden.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Laatst bewerkt 25 feb 2022 10:19 door RR1957.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
25 feb 2022 08:07 - 25 feb 2022 08:57 #93940
door NGG
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Beantwoord door NGG in topic De moderne tijd.
Onze Audiostreamer is van hetzelfde merk; de 2M MKII. Aangeschaft bij Hifi Klubben. Enige tijd geleden hier verslag over gedaan.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Laatst bewerkt 25 feb 2022 08:57 door NGG.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
24 feb 2022 17:37 - 24 feb 2022 17:40 #93939
door RR1957
Dat klopt helemaal Bert. Zo stel ik het ook altijd wel.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic De moderne tijd.
René,
Als het daadwerkelijk in Denemarken designed is kun je het in mijn ogen wel Scandinavisch design noemen.
Zo niet is het geïnspireerd op Scandinavisch design net als Philips Scandinavisch design.
Dat klopt helemaal Bert. Zo stel ik het ook altijd wel.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Laatst bewerkt 24 feb 2022 17:40 door RR1957.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
24 feb 2022 14:51 #93935
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic De moderne tijd.
René,
Als het daadwerkelijk in Denemarken designed is kun je het in mijn ogen wel Scandinavisch design noemen.
Zo niet is het geïnspireerd op Scandinavisch design net als Philips Scandinavisch design.
Als het daadwerkelijk in Denemarken designed is kun je het in mijn ogen wel Scandinavisch design noemen.
Zo niet is het geïnspireerd op Scandinavisch design net als Philips Scandinavisch design.
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
24 feb 2022 10:31 #93933
door Huub
Beantwoord door Huub in topic De moderne tijd.
Ik heb het gehoord draad loos bij mijn zoon
die heeft zo alles modern ook de TV staat er op
aangesloten internet alles zo wat het geeft
het is ook totaal een zeer krachtig vermogen
sets kleine luidsprekers met een kleine formaat basse kast
Je weet niet wat he hoort .. de weergave is zeer goed .
Tja moderne tijd
huub
die heeft zo alles modern ook de TV staat er op
aangesloten internet alles zo wat het geeft
het is ook totaal een zeer krachtig vermogen
sets kleine luidsprekers met een kleine formaat basse kast
Je weet niet wat he hoort .. de weergave is zeer goed .
Tja moderne tijd
huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
24 feb 2022 10:01 #93932
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic De moderne tijd.
Dit kwam ik tegen, "designed and engineered' in Denmark.
Versterker 349, evenals de (duurdere) draaitafel
(de goedkopere is uitverkocht, zegt wel wat),
luidsprekers keuze te over van 399 tot 849. Alles draadloos.
Dat draadloze is inderdaad kennelijk de toekomst.
"Play it simple" is een al heel wat betere kreet dan dat hooghartige
verhaal van die Geeks ( = iemand die gepassioneerd is door
wetenschap en techniek).
Scandinavisch design komt uit Scandinavië, niet uit Hongkong.
Play it simple, just add music.
Versterker 349, evenals de (duurdere) draaitafel
(de goedkopere is uitverkocht, zegt wel wat),
luidsprekers keuze te over van 399 tot 849. Alles draadloos.
Dat draadloze is inderdaad kennelijk de toekomst.
"Play it simple" is een al heel wat betere kreet dan dat hooghartige
verhaal van die Geeks ( = iemand die gepassioneerd is door
wetenschap en techniek).
Scandinavisch design komt uit Scandinavië, niet uit Hongkong.
Play it simple, just add music.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.