Skip to main content
GESPOT

De moderne tijd.

Meer
21 feb 2022 13:21 #93893 door peter1952
Beantwoord door peter1952 in topic De moderne tijd.
Sorry Renè, ik vroeg aan Huub waar hij dan zijn platen mee speelt. Hij geeft daar netjes een opsomming van. Gewoon een antwoord op mijn vraag. Meer niet. Dat mag toch?

Groeten,
Peter
 

Peter Boin,

Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 feb 2022 12:34 #93892 door Huub
Beantwoord door Huub in topic De moderne tijd.
Ja Ik bedoel niet dat soort goed kopen Frutsels
Wel nog men een behoorlijke Koop prijs
VA 300 E
huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 feb 2022 12:28 #93891 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic De moderne tijd.
Wat me ook opviel in het filmpje is de beweging van de 'bas speakers". 
Kennelijk moet de hele unit inclusief de rand flink bewegen en zit het geheel
met vier schroefjes vast die kennelijk de stabiliteit in de constructie behouden.
Het is kennelijk bewust zo bedoeld want zo is het in de animatie aangegeven. 
Hoe lang dat het gaat volhouden.
Dat stereo een bepaalde afstand verlangd tussen de beide 'kanten' is hier 
dus niet van belang. Dat de 'tweeters' pal naast elkaar zitten... enz. 

 

 

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 feb 2022 12:06 - 21 feb 2022 12:32 #93889 door Huub
Beantwoord door Huub in topic De moderne tijd.
Dat Zeg ik ook niet rene
Ik mag en kan een mening hebben
 Er word Vaak afgegeven op toch duurzamen
 en goede en niet te duur zijnde moderne spullen 
 Echt hoor dat oude Forse heeft ook zijn nadeel
 Grote Motoren bezeitten ook en grote strooi veld en rumble
 Philips en Thorens Gebruikt ook kleine motoren dat DOEN ze
 Niet voor NIKS . zo zijn er wel meer moderne toepassingen 
 Die Echt beter zijn  .. Zo Zeg ik ook  opmerkingen van MJN eigen DUAL 
HIJ is  NIET STIL en MIJN Lenco B 52 ook niet het rubber wiel suist dat doen rubber wielen 
 met het oortje bij de platou  .IK kom er echt mee vooruit wat beterft de besten spullen 
Het maakt  ook uit Of men de Besten platen gebruikt .Stereo  HFI op de Technics 
 EN PH 685 electr  op de anderen tafels Licht beschadigt  stereo  en mono en diverse platen 
 Ik weet wat er op de tafels behoort  .
 
huub
Laatst bewerkt 21 feb 2022 12:32 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 feb 2022 11:59 #93888 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic De moderne tijd.
Ja hoor , het gaat er vooral weer om wat Huub heeft én vindt....... 
Hij heeft immers de beste spullen, de beste capaciteiten, de beste ervaringen.... 
Om iets anders hoeft het immers niet te gaan in een algemene discussie.

 
 

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 feb 2022 11:33 - 21 feb 2022 12:04 #93887 door Huub
Beantwoord door Huub in topic De moderne tijd.
Door gaans de Technics ddr Qartz tafels een op de hobby kamer en een in de woonkamer
en dan nog voor Mono gebruik de lenco B 52 op een buizen verst stereo
Maar de Stereo platen op de Transistor verst De technics en PH 685 elec
dan heb ik nog diverse Tafels berijk baar met kristal.... De  deze zijn vrij modern de HFi tafels
ook nog de Dual voor oud stereo of mono en 78T. daar heb ik Diverse elementen 
OOK AT .elementen Ik kan zo Allen kanten op
 Maar ik heb dij diverse kennise en modern tafeltje gezien en beluistert .
Huub
Laatst bewerkt 21 feb 2022 12:04 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena