Skip to main content
GESPOT

De moderne tijd.

Meer
21 feb 2022 23:00 - 21 feb 2022 23:00 #93906 door Franc
Beantwoord door Franc in topic De moderne tijd.
Zo’n gevalletje enkele jaren geleden gereviseerd.
Wat een drama!
Elko’s bijna allemaal slecht, eindtorren stuk.
Element vernieuwd.
Na reparatie idd nog mager resultaat.
Een heel mager geluidje, net op kamersterkte.
Mechanisch ook niks!
Knopjes nog net niet dol!

Eigenaar toch blij, want hij had het ding nog van vroeger en het speelde!

Even een vergelijking met de Philips GF110 mono koffer ging volkomen mank!

Moet toch een heel populair setje zijn geweest, ik heb het in vele frivole kleuren gezien en vaak voor behoorlijk geld ook!

mvg Frank
Laatst bewerkt 21 feb 2022 23:00 door Franc.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 feb 2022 20:36 #93902 door peter1952
Beantwoord door peter1952 in topic De moderne tijd.
Ik heb het ding toen op de Firato zien staan. Ik geloof dat het ding krap 100 gulden kostte.
Het geluid was zo slecht en het ding stond zo hard dat mensen met de vingers in de oren er langs liepen.

Groeten,
Peter

 

Peter Boin,

Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 feb 2022 19:56 #93900 door Rene Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic De moderne tijd.
Huub
Is een lenco pop stereo uit 1974
Geluid niet om over naar huus te schrijven
Heeft ook niets met de L70 van doen met aandrijving

René Daemen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 feb 2022 19:10 #93898 door Huub
Beantwoord door Huub in topic De moderne tijd.
Denk dat het Braun is .?
hub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 feb 2022 18:50 #93897 door Cees PA1DBA
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic De moderne tijd.
Tweeters dicht bij elkaar en arm niet ontkoppeld van de plint, heb niet het idee dat er
veel ervaring achter dit ontwerp zit.

In mijn jeugd waren er ook al van die "Mickey Mouse" platenspelers te koop:
 
Foto NGG

Cees- pa1dba
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 feb 2022 13:42 #93894 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic De moderne tijd.
Tja Peter, en totaal 

Het gaat hier om de beoordeling van het getoonde en evt. aanverwant modern spul. ;-) 
 

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena