Hi-Q apparatuur
Nieuwe aanwinsten Goldring G88 plus Labyrint luidsprekers
29 jun 2015 18:24 #53277
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Nieuwe aanwinsten Goldring G88 plus Labyrint luidsprekers werd gestart door Bert Kn
Afgelopen vrijdag was het eindelijk zover en heb ik de Goldring G88 plus labyrint luidsprekers met Philips AD1065/M8 units bij Herman opgehaald.
Van Herman kreeg ik ook nog deze Connoisseur tone arm.
Na een gezellig middagje zoals gewoonlijk kwam het spannende moment, gaat dit alles passen in de Hyundai i20 er moest ook nog een Philips BD663A mee.
Boven verwachting ging het er met gemak in en keerde ik huiswaarts.
Thuis gekomen de spullen uitgeladen en na wat papzakken op de bank begonnen met het aansluiten op de AG9015 waarbij Rina opmerkte doe je straks wel de tuindeur dicht en zet hem niet te hard, zal wel een stoot geluid uitkomen.
Gisteren en vandaag uitvoerig de spullen beluisterd, kippenvel ga het steeds meer waarderen :woohoo: .
Van Herman kreeg ik ook nog deze Connoisseur tone arm.
Na een gezellig middagje zoals gewoonlijk kwam het spannende moment, gaat dit alles passen in de Hyundai i20 er moest ook nog een Philips BD663A mee.
Boven verwachting ging het er met gemak in en keerde ik huiswaarts.
Thuis gekomen de spullen uitgeladen en na wat papzakken op de bank begonnen met het aansluiten op de AG9015 waarbij Rina opmerkte doe je straks wel de tuindeur dicht en zet hem niet te hard, zal wel een stoot geluid uitkomen.
Gisteren en vandaag uitvoerig de spullen beluisterd, kippenvel ga het steeds meer waarderen :woohoo: .
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.