Hi-Q apparatuur
HiQ set is gearriveerd, alvast een paar foto's
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
24 dec 2011 12:06 #12897
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Re: HiQ set is gearriveerd, alvast een paar foto's
Mooi Frans, geniet er van en beetje soelen en uitproberen met de satelietboxjes. De plaatst van de basbox is perfect waar hij nu staat.
Gr. henk :kerst-kaars
Gr. henk :kerst-kaars
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- fransdemers
- [fransdemers]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
Minder
Meer
- Berichten: 110
24 dec 2011 11:58 #12896
door fransdemers
Is wel verleidelijk natuurlijk...:whistle:
Beantwoord door fransdemers in topic Re: HiQ set is gearriveerd, alvast een paar foto's
ps.1 Geen plantje op de AD9004 zetten hoor...
Is wel verleidelijk natuurlijk...:whistle:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
24 dec 2011 11:48 #12895
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Re: HiQ set is gearriveerd, alvast een paar foto's
Hoi Frans,
Ziet er prachtig uit, gefeliciteerd ermee !!!
Lee
Ziet er prachtig uit, gefeliciteerd ermee !!!
Lee
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- brcf01
- [brcf01]
-
Minder
Meer
24 dec 2011 10:28 - 24 dec 2011 11:11 #12889
door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Re: HiQ set is gearriveerd, alvast een paar foto's
Hoi Frans
Gefeliciteerd met je Hi-Q installatie !!! :thumbsup:
Ik lees dat je nu al erg geniet van zijn weergave.
Heel mooi.
Veel plezier met je set!
Op onze HiQGN site zie je waar hij oorspronkelijk
vandaan kwam in Rotterdam. Altijd leuk om te weten.
Hij is in 1958 bij de Bijenkorf gekocht.
Je begint zoals ik begon zo'n 10 jaar geleden, ook
met een B6X62A en de satellieten op de vensterbank.
Het ophangen kwam later pas.
Je kan nu ook een mooie avatar op het forum maken.
:kerstman-da
ps.1 Geen plantje op de AD9004 zetten hoor...
ps.2 Binnenkort zal in mijn luisterkamer eindelijk
ook een vooroorlogse radio pronken, een 529AU. Ik zie iets
soortgelijks bij jou ook staan.
Gefeliciteerd met je Hi-Q installatie !!! :thumbsup:
Ik lees dat je nu al erg geniet van zijn weergave.
Heel mooi.
Veel plezier met je set!
Op onze HiQGN site zie je waar hij oorspronkelijk
vandaan kwam in Rotterdam. Altijd leuk om te weten.
Hij is in 1958 bij de Bijenkorf gekocht.
Je begint zoals ik begon zo'n 10 jaar geleden, ook
met een B6X62A en de satellieten op de vensterbank.
Het ophangen kwam later pas.
Je kan nu ook een mooie avatar op het forum maken.
:kerstman-da
ps.1 Geen plantje op de AD9004 zetten hoor...
ps.2 Binnenkort zal in mijn luisterkamer eindelijk
ook een vooroorlogse radio pronken, een 529AU. Ik zie iets
soortgelijks bij jou ook staan.
Laatst bewerkt 24 dec 2011 11:11 door brcf01.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- fransdemers
- [fransdemers]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
Minder
Meer
- Berichten: 110
24 dec 2011 09:37 - 24 dec 2011 09:39 #12887
door fransdemers
HiQ set is gearriveerd, alvast een paar foto's werd gestart door fransdemers
Ziezo,
De langverwachte B6X62A is gearriveerd met de slee van de kerstman.
Ondertussen de opstelling voorlopig gedaan. Op de foto's zien jullie de B6X met zijn vooroorloogse neefjes.
Als geluidsbron heb ik een Technics CD speler voorzien van een stereo>>mono kabel. Op de RCA stereo jacks 2 X 33Kohm weerstandjes gesoldeerd en deze naar mono banaan gebracht. Aangesloten op de tape ingang van de B6X.
U ziet ook nog een Uher varicord 23 mono bandrecorder, dewelke ideaal gaat zijn voor het analoge werk.
Dus ja, Henk, ik heb de baskast voorlopig toch voor de grijze inbouwkasten geplaatst, dat staat beter dan naast het radiorek. De satellieten moet ik nog ophangen, maar ik moet nog even nadenken waar, want op mijn radiokamer staat het nogal vol...
Ik zal die inbouwkast toch niet veel meer opendoen want ik heb geen tijd meer omdat ik gewoon aan het genieten ben van de voortreffelijke klank van deze HiQ set. Op CD klinkt dit echt heel warm en aangenaam.
prettige kerstfeest iedereen
frans
De langverwachte B6X62A is gearriveerd met de slee van de kerstman.
Ondertussen de opstelling voorlopig gedaan. Op de foto's zien jullie de B6X met zijn vooroorloogse neefjes.
Als geluidsbron heb ik een Technics CD speler voorzien van een stereo>>mono kabel. Op de RCA stereo jacks 2 X 33Kohm weerstandjes gesoldeerd en deze naar mono banaan gebracht. Aangesloten op de tape ingang van de B6X.
U ziet ook nog een Uher varicord 23 mono bandrecorder, dewelke ideaal gaat zijn voor het analoge werk.
Dus ja, Henk, ik heb de baskast voorlopig toch voor de grijze inbouwkasten geplaatst, dat staat beter dan naast het radiorek. De satellieten moet ik nog ophangen, maar ik moet nog even nadenken waar, want op mijn radiokamer staat het nogal vol...
Ik zal die inbouwkast toch niet veel meer opendoen want ik heb geen tijd meer omdat ik gewoon aan het genieten ben van de voortreffelijke klank van deze HiQ set. Op CD klinkt dit echt heel warm en aangenaam.
prettige kerstfeest iedereen
frans
Laatst bewerkt 24 dec 2011 09:39 door fransdemers.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.