Radio's van 1950 tot 1970
Nieuwe Volksempfaenger
29 jul 2017 23:06 #68004
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Nieuwe Volksempfaenger
Op de Lampe daar staat vaak nog een Haken kruis
ach wat maakt dat uit Adolf is toch verbrand
huub
ach wat maakt dat uit Adolf is toch verbrand
huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
29 jul 2017 22:00 #68001
door Tante To
Beantwoord door Tante To in topic Nieuwe Volksempfaenger
Hallo,
Gefeliciteerd met je aankoop.
Hakenkruizen heeft het inderdaad niet, daar had ik thuis ook niet mee aan moeten komen denk ik.
Je ziet wel een adelaar op de voorkant bij de afstemming staan.
Ik ben erg benieuwd naar je radio en wat je er allemaal aan moet en gaat doen.
Succes, Wilfred
Gefeliciteerd met je aankoop.
Hakenkruizen heeft het inderdaad niet, daar had ik thuis ook niet mee aan moeten komen denk ik.
Je ziet wel een adelaar op de voorkant bij de afstemming staan.
Ik ben erg benieuwd naar je radio en wat je er allemaal aan moet en gaat doen.
Succes, Wilfred
29 jul 2017 20:15 #68000
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Nieuwe Volksempfaenger
@Henk: Denk dat het wel losloopt: "Dieses Mitglied ist ein Verkäufer mit Top-Bewertung"
Tjerk, 9ZZ
De volgende gebruiker (s) zei dank u: admin
29 jul 2017 18:55 #67999
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Nieuwe Volksempfaenger
Tjerk,
gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot. Heb je de verzender wel op het hart gedrukt dat er een goede verpakking omheen komt. Zou zonde zijn als er brokstukken ontstaan.
Henk
gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot. Heb je de verzender wel op het hart gedrukt dat er een goede verpakking omheen komt. Zou zonde zijn als er brokstukken ontstaan.
Henk
Henk van 't Kruis
29 jul 2017 17:19 #67998
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Nieuwe Volksempfaenger werd gestart door PE9ZZ
Zonet op E(censored)bay succesvol een VE301Wn gekocht:
Ding ziet er compleet uit en heel. Wat de technische staat is, geen idee. Als het meezit komt-ie volgende week aan. Corrien Maas heeft krek hetzelfde speakerdoek (R000102) voor als het doek van dit ding te slecht is. Het is de "nieuwe" uitvoering (Wn) van het prulontwerp, met een AF7 als audion. Hij heeft ook stationsnamen op de schaal, iets wat de originele Volksempfaenger moet ontberen, evenals de DKE38. Ook is-ie niet zo van de hakenkruizen, alleen op de achterwand staat een kleintje, niet zoals op de VE301Dyn pontificaal twee keer op de voorkant.
Ben benieuwd...
Ding ziet er compleet uit en heel. Wat de technische staat is, geen idee. Als het meezit komt-ie volgende week aan. Corrien Maas heeft krek hetzelfde speakerdoek (R000102) voor als het doek van dit ding te slecht is. Het is de "nieuwe" uitvoering (Wn) van het prulontwerp, met een AF7 als audion. Hij heeft ook stationsnamen op de schaal, iets wat de originele Volksempfaenger moet ontberen, evenals de DKE38. Ook is-ie niet zo van de hakenkruizen, alleen op de achterwand staat een kleintje, niet zoals op de VE301Dyn pontificaal twee keer op de voorkant.
Ben benieuwd...
Tjerk, 9ZZ