Algemeen
Magische ogen in ogenschouw
25 apr 2013 21:50 #31340
door magic-eye
Beantwoord door magic-eye in topic Magische ogen in ogenschouw
Die voorraad is een oude foto van mij wel heb ik inmiddels heel veel nos ogen gehad
maar goed de melkboer kan alle pakken melk ook niet houden wat je investeerd moet er ook weer uit
Ik blijf wel zoeken en deze week weer wat gevonden in Belgié dat komt vanzelf wel weer op mp
of via de fora's ....
:lol: :lol: :lol:
maar goed de melkboer kan alle pakken melk ook niet houden wat je investeerd moet er ook weer uit
Ik blijf wel zoeken en deze week weer wat gevonden in Belgié dat komt vanzelf wel weer op mp
of via de fora's ....
:lol: :lol: :lol:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
25 apr 2013 21:00 #31338
door klaas
Beantwoord door klaas in topic Magische ogen in ogenschouw
Ach, overbelicht... Hij deed al weinig meer en geeft nu net zo veel licht als een nieuwe 6E1N van jou. De foto vertekend wat. Die 600V staat natuurlijk los van de oogbespaarschakeling, dat begrijp je.
En, het is maar 1 minuut...
Ik vind jou voorraad fantastisch, en onze oogschakeling kan een nieuwe EM het eeuwige leven geven! Dat is toch mooi?
En, het is maar 1 minuut...
Ik vind jou voorraad fantastisch, en onze oogschakeling kan een nieuwe EM het eeuwige leven geven! Dat is toch mooi?
- hkruis
- []
-
25 apr 2013 19:46 #31337
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Magische ogen in ogenschouw
Leuk stapeltje, dat wel natuurlijk
25 apr 2013 19:24 #31335
door magic-eye
Beantwoord door magic-eye in topic Magische ogen in ogenschouw
25 apr 2013 10:34 #31314
door klaas
Beantwoord door klaas in topic Magische ogen in ogenschouw
Henk, bedankt voor je leuke reactie. Mijn radio heb ik jaren terug gered van de kliko bij een rommelmarkt in ons buurthuis. Mocht m zo gratis mee nemen. Ik kon hem niet testen want de luidspreker was verdwenen. Maar op de zelfde rommelmarkt lag een doos met oude luidsprekers, en de best passende heb ik er thuis in geschroefd. Stekker in het stopcontact en spelen maar. Ik luister er al zeker vanaf 2001 jaarlijks de top2000 van radio 2 op. Het toestel staat gewoonlijk in de schuur. Daar staat hij soms hele dagen aan.
Ik vond het wel tijd om de teercondensatoren te vervangen, omdat jaren terug de ratelcondensator al eens geëxplodeerd is, en het toestel nu vol teer rommel zit.
Onverwoestbaar apparaat!
Onlangs heb ik nog een mooie achterwand ontvangen na een oproep op het andere forum. Deze was ook verdwenen. De bakelieten kast was dof geworden, maar de houtprint is nog goed aanwezig. Met de nagel kon je het er helaas zo vanaf krassen en daarom heb ik de kast eerst goed schoongemaakt met water en afwasmiddel. Daarna voorzien van een laagje blanke spuitlak en na goed drogen opgepoetst met autowax. Hij is weer als nieuw en kan terug naar de schuur.
Op naar een nieuw project!
Ik vond het wel tijd om de teercondensatoren te vervangen, omdat jaren terug de ratelcondensator al eens geëxplodeerd is, en het toestel nu vol teer rommel zit.
Onverwoestbaar apparaat!
Onlangs heb ik nog een mooie achterwand ontvangen na een oproep op het andere forum. Deze was ook verdwenen. De bakelieten kast was dof geworden, maar de houtprint is nog goed aanwezig. Met de nagel kon je het er helaas zo vanaf krassen en daarom heb ik de kast eerst goed schoongemaakt met water en afwasmiddel. Daarna voorzien van een laagje blanke spuitlak en na goed drogen opgepoetst met autowax. Hij is weer als nieuw en kan terug naar de schuur.
Op naar een nieuw project!

25 apr 2013 10:09 #31312
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Magische ogen in ogenschouw
@Klaas,
Firefox werkt nog steeds niet, komt wel weer.
Ik vind het een leuke radio, de BX533A. Heb er 1 van Jan staan voor wat revisie werk en 1 via MP aangeschaft. Als je er een tijdje naar kijkt wordt de radio steeds leuker. En de ontvangst is zeer goed.
Ben wel benieuwd naar wat revisie plaatjes van je BX533A.
Ik vind dat je een leuke oplossing voor de EM34 hebt bedacht, al zou ik het zelf niet inbouwen. Ik heb op papier ook wat gestoeid en iets bedacht als capacitieve naderings schakelaar op de afstem as met een paar transistoren. Zal het nog even netjes uitwerken en plaatsen.
Henk
Firefox werkt nog steeds niet, komt wel weer.

Ik vind het een leuke radio, de BX533A. Heb er 1 van Jan staan voor wat revisie werk en 1 via MP aangeschaft. Als je er een tijdje naar kijkt wordt de radio steeds leuker. En de ontvangst is zeer goed.
Ben wel benieuwd naar wat revisie plaatjes van je BX533A.
Ik vind dat je een leuke oplossing voor de EM34 hebt bedacht, al zou ik het zelf niet inbouwen. Ik heb op papier ook wat gestoeid en iets bedacht als capacitieve naderings schakelaar op de afstem as met een paar transistoren. Zal het nog even netjes uitwerken en plaatsen.
Henk
Henk van 't Kruis