Zelfbouw
Giethars
Minder
Meer
12 jan 2015 21:59 - 12 jan 2015 22:01 #49785
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic Giethars
Als je alles een klein beetje goed (begrijpend lezen!)had gelezen had je nu geweten dat er met het maken van knoppen geen stuiver te verdienen valt.
Of je nu goedkope of minder goedkope knoppen maakt, je mag al blij zijn dat er een paar idioten rondlopen die dat werk nog kunnen en willen doen voor een doelgroep die vaak nog te stom is om dat te begrijpen en altijd maar over HANDEL moet lopen zeiken!
Dat traject hebben we 7 jaar geleden al gehad.
Nu begin jij weer .......
Je hebt geen idee wat voor stompzinnigs je daarmee zegt en hoe grof beledigend dat is t.a.v de moeite en inzet van die paar knoppenmakers die zich gewoon voor nop inzetten.
Ga daar maar eerst eens over nadenken voordat je het woord HANDEL nog ooit weer in de mond durft te nemen !
Maar als je niet goed lezen kunt haal je dat er ook niet uit..vandaar.
Of je nu goedkope of minder goedkope knoppen maakt, je mag al blij zijn dat er een paar idioten rondlopen die dat werk nog kunnen en willen doen voor een doelgroep die vaak nog te stom is om dat te begrijpen en altijd maar over HANDEL moet lopen zeiken!
Dat traject hebben we 7 jaar geleden al gehad.
Nu begin jij weer .......
Je hebt geen idee wat voor stompzinnigs je daarmee zegt en hoe grof beledigend dat is t.a.v de moeite en inzet van die paar knoppenmakers die zich gewoon voor nop inzetten.
Ga daar maar eerst eens over nadenken voordat je het woord HANDEL nog ooit weer in de mond durft te nemen !
Maar als je niet goed lezen kunt haal je dat er ook niet uit..vandaar.
Handtekening
Laatst bewerkt 12 jan 2015 22:01 door Ben Dijkman.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
12 jan 2015 21:51 #49783
door Marotick
Precies dat is het.
Ik wil wat ervaring opdoen met giethars, het lijkt me een interessant spul waar heel veel mee mogelijk is. Als ik echt mooie knoppen wil hebben dan koop ik ze gewoon maar de knoppen die ik nodig heb zijn niet voorhanden (209U en H113u) dus dacht ik, laat ik dat aangrijpen als materiaal om kennis mee op te doen. Mocht er een bruikbaar knopje uitkomen dan is dat altijd leuk.
Nu heb ik eigenlijk geen antwoord gekregen op het dilemma waar ik mee zit. Ligt het aan de albastine dat het raakvlak van mijn gietsel nog plakkerig is of moet ik het gewoon een dikke week laten uitharden?
Jack Marotick
v1ncent schreef : Maar misschien wil Jack voor zichzelf graag experimenteren met het zelf gieten en maken van knopjes, dan is het juist toch leuk en leerzaam om tegen fouten aan te lopen en het zodoende beter te kunnen doen om uiteindelijk op een compromis te komen? Neem aan dat Jack niet de handel van de ervaren knoppengieters over wil nemen.
Precies dat is het.
Ik wil wat ervaring opdoen met giethars, het lijkt me een interessant spul waar heel veel mee mogelijk is. Als ik echt mooie knoppen wil hebben dan koop ik ze gewoon maar de knoppen die ik nodig heb zijn niet voorhanden (209U en H113u) dus dacht ik, laat ik dat aangrijpen als materiaal om kennis mee op te doen. Mocht er een bruikbaar knopje uitkomen dan is dat altijd leuk.
Nu heb ik eigenlijk geen antwoord gekregen op het dilemma waar ik mee zit. Ligt het aan de albastine dat het raakvlak van mijn gietsel nog plakkerig is of moet ik het gewoon een dikke week laten uitharden?
Jack Marotick
De volgende gebruiker (s) zei dank u: v1ncent
12 jan 2015 21:49 #49782
door v1ncent
P.E.C. olé
Gezellige reactie joh.
Misschien was mijn reactie wel een soort aanvulling en bevestiging wat je zelf zei met een aanvullende eigen mening van mijn kant. Weet jij veel.
offtopic
Misschien was mijn reactie wel een soort aanvulling en bevestiging wat je zelf zei met een aanvullende eigen mening van mijn kant. Weet jij veel.
offtopic
P.E.C. olé
12 jan 2015 21:44 #49781
door Ben Dijkman
12 jan 2015 21:39 #49779
door Ben Dijkman