Bruine druktoets B7X63A
18 mrt 2021 00:26 - 18 mrt 2021 01:56 #89546
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Bruine druktoets B7X63A
Ben schreef.
Om misverstanden te voorkomen: Iedereen moet en mag zelf weten wat en hoe hij het doet.Mijn zegen heb je.
Knoppen opvullen is ook niks mis mee en vaak zelfs een hele goeie methode.
Wat mij betreft besteld nooit nog iemand zo'n knop bij mij..dat interesseert mij nml geen ene biet.
Als ik op het www de resultaten echter zie van die kunstgebitten met vullingen en kleurverschil dan kan ik mij niet voorstellen dat mensen daar nou ook echt trots op zijn. Het ziet er meestal gewoon niet uit Heeft ook niets meer met origineel te maken:
Ben ik wel met je eens Ben,
Niet iedereen maakt er een zooitje van.
Zie deze door mij verstevigde opgekuiste knoppen van het F7X60A meubel!
Niks mis mee.
Van een B7X63A kan ik ook nog wel een voorbeeld geven.
Deze donor en nog een donor exemplaar heb ik voor een habbekrats weggegeven.
Achteraf gezien had ik er de knoppen vanaf moeten trekken.
Dan had ik er toen een ander en nu nog waarschijnlijk de TS mee blij kunnen maken (kosteloos).
Helaas zit niet iedereen zo in elkaar, maar het gros op dit forum wel denk ik uit eigen ervaring.
Om misverstanden te voorkomen: Iedereen moet en mag zelf weten wat en hoe hij het doet.Mijn zegen heb je.
Wat mij betreft besteld nooit nog iemand zo'n knop bij mij..dat interesseert mij nml geen ene biet.
Als ik op het www de resultaten echter zie van die kunstgebitten met vullingen en kleurverschil dan kan ik mij niet voorstellen dat mensen daar nou ook echt trots op zijn. Het ziet er meestal gewoon niet uit Heeft ook niets meer met origineel te maken:
Ben ik wel met je eens Ben,
Niet iedereen maakt er een zooitje van.
Zie deze door mij verstevigde opgekuiste knoppen van het F7X60A meubel!
Niks mis mee.
Van een B7X63A kan ik ook nog wel een voorbeeld geven.
Deze donor en nog een donor exemplaar heb ik voor een habbekrats weggegeven.
Achteraf gezien had ik er de knoppen vanaf moeten trekken.
Dan had ik er toen een ander en nu nog waarschijnlijk de TS mee blij kunnen maken (kosteloos).
Helaas zit niet iedereen zo in elkaar, maar het gros op dit forum wel denk ik uit eigen ervaring.
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 18 mrt 2021 01:56 door Bert Kn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Johannes
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
18 mrt 2021 00:07 #89545
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic Bruine druktoets B7X63A
Klopt Heko .
En precies dat , dat verdommen diezelfde mensen die ook dezelfde onderdelen zoeken.
Iedereen gunt alleen zichzelf dat ene knopje /onderdeel.
En precies dat , dat verdommen diezelfde mensen die ook dezelfde onderdelen zoeken.
Iedereen gunt alleen zichzelf dat ene knopje /onderdeel.
Handtekening
17 mrt 2021 22:51 #89544
door Heko
Beantwoord door Heko in topic Bruine druktoets B7X63A
Heel jammer Ben, ik had graag meegedaan voor een nieuwe set druktoetsen, maar ja dan zullen er toch meerdere mensen mee moeten doen.
Maar goed daar hebben we het al eens over gehad.
Groet Henk
Maar goed daar hebben we het al eens over gehad.
Groet Henk
17 mrt 2021 21:56 #89541
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic Bruine druktoets B7X63A
Philips zou zich doodschamen om zulke toestellen te showen..laten we eerlijk zijn .
Een verroeste en of geplamuurde geschilderde auto heeft toch ook niks origineels meer of zie ik dat nu verkeerd.
Als je een toestel dan toch zo graag in originele verouderde staat mooier zegt te vinden, dan laat je die kapotte en of ontbrekende knoppen toch ook maar voor wat het is ? Dat is origineel !
Waar het mij om gaat is dat deze knoppen heel erg lastig te vinden zijn en al helemaal niet in goede staat te vinden.
Ze worden daarom wel heel vaak gevraagd...tevergeefs.
De mogelijkheden die er WEL zijn om eindelijk wel weer eens mooie knoppen te krijgen...Die negeren we maar wat graag.
Dat is de realiteit.en reden dat er geen knoppen zijn.
Dat heeft de doelgroep helemaal aan zichzelf te danken met redenen als:
Ik zoek er maar 1tje ....alleen 1 voor mijzelf.
Ik zoek een bruine...maar de kleur van uw knopjes op uw website komt niet helemaal overeen
met ( die door de zonlicht verkleurde bleekscheten ) die ik er nog op heb zitten. Uw knoppen kleur is dus niet helemaal origineel.
5 euro voor 1 knopje...foei wat duur.: Ik kocht vorige week een originele (uitgedroogde compleet met barsten en 2 componenten zooi. maar dat wordt er dan niet bij vertelt) voor 1 euro
Het is mij daarom dan ook werkelijk een eer en een waar genoegen deze knoppen nooit meer te hoeven( Lees:willen) maken.
Als ik ze maak dan alleen voor export of voor enkele door mij zeer gewaardeerde Nederlandse radiovrienden waarvan ik weet dat die het ook daadwerkelijk verdienen.
Het alleen maar aan zichzelf denken, vooral geen samenwerking willen zoeken en zodra iets geld moet gaan kosten om te maken, het vooral aan anderen over te laten.(niemand dus) Als er iemand dan toch zijn financieële nek uitgestoken heeft ook nog te gaan lopen zeiken over vermeende commercie.
Mijn frustratie als radioliefhebber is dat ik zie dat er............. geheel onnodig !.... vreselijk veel geknoeid en verprutst wordt.
Philips zou zich doodschamen om zulke toestellen te showen..laten we eerlijk zijn .
Een verroeste en of geplamuurde geschilderde auto heeft toch ook niks origineels meer of zie ik dat nu verkeerd.
Als je een toestel dan toch zo graag in originele verouderde staat mooier zegt te vinden, dan laat je die kapotte en of ontbrekende knoppen toch ook maar voor wat het is ? Dat is origineel !
Waar het mij om gaat is dat deze knoppen heel erg lastig te vinden zijn en al helemaal niet in goede staat te vinden.
Ze worden daarom wel heel vaak gevraagd...tevergeefs.
De mogelijkheden die er WEL zijn om eindelijk wel weer eens mooie knoppen te krijgen...Die negeren we maar wat graag.
Dat is de realiteit.en reden dat er geen knoppen zijn.
Dat heeft de doelgroep helemaal aan zichzelf te danken met redenen als:
Ik zoek er maar 1tje ....alleen 1 voor mijzelf.
Ik zoek een bruine...maar de kleur van uw knopjes op uw website komt niet helemaal overeen
met ( die door de zonlicht verkleurde bleekscheten ) die ik er nog op heb zitten. Uw knoppen kleur is dus niet helemaal origineel.
5 euro voor 1 knopje...foei wat duur.: Ik kocht vorige week een originele (uitgedroogde compleet met barsten en 2 componenten zooi. maar dat wordt er dan niet bij vertelt) voor 1 euro
Het is mij daarom dan ook werkelijk een eer en een waar genoegen deze knoppen nooit meer te hoeven( Lees:willen) maken.
Als ik ze maak dan alleen voor export of voor enkele door mij zeer gewaardeerde Nederlandse radiovrienden waarvan ik weet dat die het ook daadwerkelijk verdienen.
Het alleen maar aan zichzelf denken, vooral geen samenwerking willen zoeken en zodra iets geld moet gaan kosten om te maken, het vooral aan anderen over te laten.(niemand dus) Als er iemand dan toch zijn financieële nek uitgestoken heeft ook nog te gaan lopen zeiken over vermeende commercie.
Mijn frustratie als radioliefhebber is dat ik zie dat er............. geheel onnodig !.... vreselijk veel geknoeid en verprutst wordt.
Handtekening
Minder
Meer
17 mrt 2021 20:58 #89540
door peters0076
Beantwoord door peters0076 in topic Bruine druktoets B7X63A
Ik denk dat het wel mee valt dat voor de hobbyist alles te duur is.
Hobby kost geld welke hobby ook.
Mischien is er simpelweg geen interesse voor.
Gewoon los laten en verder met je leven in plaats van gefrustreerd zijn over
Door jou geproduceerde onderdelen hoe mooi ook waar kennelijk geen vraag naar is.
Iemand vraag naar 1 knopje omdat het beschadigde knopje niet te redden is (Hobby)
En valt gelijk onder de doelgroep waarvoor alles te duur is.
Keer op keer zijn we hier zelf erg verbaast over.
Laat mensen in hun waarde en hun hobby beleven hoe hun dat willen en niet
Hou het volgen JOU zou moeten.
Als iemand een knopje met hars massief maakt en opschuurt prima lekker bezig.
Best man ik heb geen knopje maar als ik hem had gaf ik hem je (Hobby)
Gr Peter
Hobby kost geld welke hobby ook.
Mischien is er simpelweg geen interesse voor.
Gewoon los laten en verder met je leven in plaats van gefrustreerd zijn over
Door jou geproduceerde onderdelen hoe mooi ook waar kennelijk geen vraag naar is.
Iemand vraag naar 1 knopje omdat het beschadigde knopje niet te redden is (Hobby)
En valt gelijk onder de doelgroep waarvoor alles te duur is.
Keer op keer zijn we hier zelf erg verbaast over.
Laat mensen in hun waarde en hun hobby beleven hoe hun dat willen en niet
Hou het volgen JOU zou moeten.
Als iemand een knopje met hars massief maakt en opschuurt prima lekker bezig.
Best man ik heb geen knopje maar als ik hem had gaf ik hem je (Hobby)
Gr Peter
17 mrt 2021 20:24 - 17 mrt 2021 20:27 #89538
door Ben
Tussen positief en negatief zit soms een donderklap.
Beantwoord door Ben in topic Bruine druktoets B7X63A
Mee eens Ben, eigenlijk is voor de hobbyist alles te duur wat je ook doet.
Zo heb ik veel geïnvesteerd in een afstemoog met 20 leds.
De verkoop ging niet hard maar wel met tevreden gebruikers.
De rest koopt oude buisjes voor een hoge prijs die na een jaar ook versleten zijn.
Ik dacht kom, laat ik eens een “armeluis” oog maken met 1 led voor 30 euro.
Ook weer een hoop werk maar het resultaat mag er zijn.
Uiteindelijk is er nog maar 1 verkocht maar kreeg wel een positieve reactie.
Denk dus dat rustig afwachten en niet heftig reageren meer oplevert.
Ze weten je heus wel te vinden als het niet anders kan en weten dat je kwaliteit levert.
Groet, Ben
Zo heb ik veel geïnvesteerd in een afstemoog met 20 leds.
De verkoop ging niet hard maar wel met tevreden gebruikers.
De rest koopt oude buisjes voor een hoge prijs die na een jaar ook versleten zijn.
Ik dacht kom, laat ik eens een “armeluis” oog maken met 1 led voor 30 euro.
Ook weer een hoop werk maar het resultaat mag er zijn.
Uiteindelijk is er nog maar 1 verkocht maar kreeg wel een positieve reactie.
Denk dus dat rustig afwachten en niet heftig reageren meer oplevert.
Ze weten je heus wel te vinden als het niet anders kan en weten dat je kwaliteit levert.
Groet, Ben
Tussen positief en negatief zit soms een donderklap.
Laatst bewerkt 17 mrt 2021 20:27 door Ben. Reden: tekst