Skip to main content

Bruine druktoets B7X63A

Meer
20 mrt 2021 20:53 #89591 door Bergmans
Beantwoord door Bergmans in topic Bruine druktoets B7X63A
Beste mensen, ik wil bij deze ook mijn duit in het zakje steken. Buizenradio's is al vanaf dat ik klein manneke was mijn hobby. (ik wist natuurlijk niet wat ik deed maar al doende leert men.) Ik had een EE doos van Philips van mijn vader gekregen, en sinds die tijd heeft electronica mij altijd geinterresseerd. Op latere leeftijd ben ik Electromonteur geworden maar dat maakt nog geen radiomonteur natuurlijk, maar je hebt dan wel een basis.

De reacties van Ben vind ik altijd nogal zuur, ik heb er zeker begrip voor maar het mag van mij wel een beetje minder. Ik heb touwens al een paar keer onderdelen besteld en ben altijd tevreden geweest over de kwaliteit en de afhandeling (en tips!) Wat dat betreft geen probleem.

Ik ervaar min of meer hetzelfde als ik wel eens een radio te koop aan bood. We weten allemaal dat er veel tijd in zit als hem weer netjes en goed spelend wil krijgen. En wat bieden ze? 20,- euro want daar staan ze op de rommelmarkt ook voor.

De mensen zien totaal niet het werk dat er in is gaan zitten en dat de radio weer gewoon veilig gebruikt kan worden en in zijn totaliteit natuurlijk 100x beter is dan die van de rommelmarkt of kringloopwinkel. Daarom verkoop ik niks meer, wil nog wel eens ruilen met een andere liefhebber of ik geef ze weg aan een familielid die er plezier aan heeft.

Deze club vind ik een hele fijne en ook de enige waar ik lid van ben. Vaak heb ik een vraag over een technisch probleem waar ik zelf niet uit kom en dan word ik altijd geholpen en dat heeft tot nu toe altijd tot een goed resultaat geleid. Waarvoor mijn oprechte dank!

Maar goed daarmee heeft de vraagsteller natuurlijk nog geen druktoets voor zijn radio. Ik heb er helaas ook geen liggen en zoals Ben al zei reproductie zou een hele mooie oplossing zijn en dan heb je gelijk alle knoppen in dezelfde kleur.

Verder wens ik ieder een fijn weekend toe
Groeten
Leon

Handtekening
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Johannes, Francois129, Bert Kn, admin, RR1957, paulsnip

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
19 mrt 2021 23:56 #89581 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Bruine druktoets B7X63A

Dat komt omdat er in dit wereldje een aantal (oude) narren zijn.
Zelf heb ik mijn lidmaatschap van de NVHR vorig jaar januari opgezecht.
De arrogante reacties vanuit de NVHR van twee bestuursleden en reacties van een aantal leden op het buurforum zal ik je besparen.

Achteraf gezien geen handige opmerking van me, een beetje

Mvg.
Bert

Meer
19 mrt 2021 22:21 - 20 mrt 2021 08:56 #89580 door peter1952
Beantwoord door peter1952 in topic Bruine druktoets B7X63A
René Daemen: Ik wil je graag eens onder vier ogen of via de telefoon spreken. Jouw uitlatingen pik ik gewoon niet. Niemand vertelt mij waar ik me hier aan moet houden, jij niet, RR1957 niet en Huub Peters ook niet (als dat nog zou kunnen).
Het is toch een discussie forum?
RR1957 heeft per mail zijn excuus aangeboden jegens zijn uitlatingen over mij. Waarom moet jij me dan nog een trap na geven?

Verder ga ik hier niet op in, dat gaat een ander niets aan.

Groeten,
Peter

Peter Boin,

Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Laatst bewerkt 20 mrt 2021 08:56 door admin.

Meer
19 mrt 2021 21:18 - 20 mrt 2021 08:54 #89579 door Rene Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Bruine druktoets B7X63A
Heb ik gevraagd om jouw antwoord Peter,
Ik maak uit wat ik doe
Jij kat iedereen af huub jak RR1957 ga zo door
Volgens mij heb je van Huub p niks geleerd overje gedrag
Als ik hierniets meld dan is dat zo altijd nog vrije menings uiting
Ik hoef niet naar jou pijpen te dansen..
Ik doe mijn zeg je de nvhr heeft geen forum .
Ik zie genoeg wat er gebeurd.
Maar goed ik ga niet Henk in het vaar water zitten
Misschien is het goed om eens achter je oren te krabben voor je weer iemand schoffeerd .
Succes

René Daemen
Laatst bewerkt 20 mrt 2021 08:54 door admin.

Meer
19 mrt 2021 20:14 - 19 mrt 2021 20:16 #89577 door admin
Beantwoord door admin in topic Bruine druktoets B7X63A
Aan allen,

Voor het bespreken van alles en nog wat,   hebben we de stamtafel rubriek, die is alleen voor leden van het forum.

Verder vind ik zelf dat er maar heeeeeeel weinig gemodureerd wordt. 

Henk van 't Kruis
Laatst bewerkt 19 mrt 2021 20:16 door admin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Francois129

Meer
19 mrt 2021 17:33 #89575 door Ben
Beantwoord door Ben in topic Bruine druktoets B7X63A
Zo jammer, het begint hier wel een zeer donkerbruin (door) druk toets topic te worden.
Laten we elkaar wat meer respecteren en als het je niet bevalt reageer dan gewoon niet.
Groet, Ben

Tussen positief en negatief zit soms een donderklap.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Francois129, Bert Kn, Bergmans

Gemaakt door Kunena