- Berichten: 7698
GESPOT
Willy Alberti
25 jan 2018 22:11 #70571
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Willy Alberti
Ja leuke serie de BRT konden we hier omgeving Arnhem niet op onze hark ontvangen.
Ned zond hem wellicht iets later ook uit heb alle afleveringen gezien.
Ned zond hem wellicht iets later ook uit heb alle afleveringen gezien.
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
25 jan 2018 21:23 #70570
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Willy Alberti
Leuk piet ook de bekende muziek
huub
huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
25 jan 2018 19:41 #70567
door pietblaas
Groeten,
Piet.
Beantwoord door pietblaas in topic Willy Alberti
Het is, geloof ik, erg off-topic geworden... :lol:
Maar toen de naam Bert Kaempfert viel in combinatie met tv-kijken in de grensstreek, moest ik meteen aan Kapitein Zeppos denken. Te zien in een andere grensstreek, namelijk Noord-Brabant.
Dit was een jeugdserie op de Vlaamse televisie en werd meestal op woensdagmiddag uitgezonden.
Dat konden wij in Bergen op Zoom goed ontvangen en zo zat ik met mijn vriendjes iedere woensdagmiddag voor de tv.
nl.wikipedia.org/wiki/Kapitein_Zeppos
Maar toen de naam Bert Kaempfert viel in combinatie met tv-kijken in de grensstreek, moest ik meteen aan Kapitein Zeppos denken. Te zien in een andere grensstreek, namelijk Noord-Brabant.
Dit was een jeugdserie op de Vlaamse televisie en werd meestal op woensdagmiddag uitgezonden.
Dat konden wij in Bergen op Zoom goed ontvangen en zo zat ik met mijn vriendjes iedere woensdagmiddag voor de tv.
nl.wikipedia.org/wiki/Kapitein_Zeppos
Groeten,
Piet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: admin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
25 jan 2018 19:06 - 25 jan 2018 19:09 #70566
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Willy Alberti
Denk niet dat je het beluister zal hebben
ik kan bvb mond harmonica en heb in de vroegeren tijden
met onze kinderen in een Fanfare corps gespeelt
dus weet wel een beetje van toeteren af .
trompet trombone bariton mijn zoon tuba
de tweeling damentjes trompet .
en moeder met veilig heid spelden om de boel bij elkander te houden tegen de wind
ook wel in de jordaan festieval gespeelt maar met kerk tijd stil
het was daar bij die oude scholen om te verkleden we hebben tenslotte prijzen behaalt
dat klonk goed met de grote overslag trom in die smallen straatjes van de jordaan in amsterdam
en op meer plaatsen in het land en duitsland gespeelt .
het is wel een tijdje terug geweest . maar wel lol gehad
huub
ik kan bvb mond harmonica en heb in de vroegeren tijden
met onze kinderen in een Fanfare corps gespeelt
dus weet wel een beetje van toeteren af .
trompet trombone bariton mijn zoon tuba
de tweeling damentjes trompet .
en moeder met veilig heid spelden om de boel bij elkander te houden tegen de wind
ook wel in de jordaan festieval gespeelt maar met kerk tijd stil
het was daar bij die oude scholen om te verkleden we hebben tenslotte prijzen behaalt
dat klonk goed met de grote overslag trom in die smallen straatjes van de jordaan in amsterdam
en op meer plaatsen in het land en duitsland gespeelt .
het is wel een tijdje terug geweest . maar wel lol gehad
huub
Laatst bewerkt 25 jan 2018 19:09 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
25 jan 2018 17:06 #70563
door Bert Kn
Hij had van mij ook Huub mogen heten :lol:
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Willy Alberti
Tja en het heet ook Bert of dat nog wat uitmaakt ,bert ?
Hij had van mij ook Huub mogen heten :lol:
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
25 jan 2018 16:55 - 25 jan 2018 16:56 #70562
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Willy Alberti
Ja Bert kaemfert schrijft ook veel goed de muziek
Al martino bvb spanis eis en meer van dat soortige
Je hoort het ook gelijk dat het Kaemfert is de Stijl
perfekt gewoon . hij was later veel in de USA
Ja een genot om dat te horen allemaal .
Tja en het heet ook Bert of dat nog wat uitmaakt ,bert ?
huub
Al martino bvb spanis eis en meer van dat soortige
Je hoort het ook gelijk dat het Kaemfert is de Stijl
perfekt gewoon . hij was later veel in de USA
Ja een genot om dat te horen allemaal .
Tja en het heet ook Bert of dat nog wat uitmaakt ,bert ?
huub
Laatst bewerkt 25 jan 2018 16:56 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.