Skip to main content
GESPOT

Willy Alberti

Meer
24 jan 2018 18:47 - 24 jan 2018 18:50 #70535 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Willy Alberti
Ik bezit zelf wel dik in de 50 .. 78 toeren voor den oorlogs
En op You tube staat ook verschillende nummers 78 T .. Weekent bvb van will glahë
daar rijd hij zelf met een oude auto uit die tijd
verders heb ik nog wel wat herpers oude 78 t LP.s
huub
Laatst bewerkt 24 jan 2018 18:50 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
24 jan 2018 17:37 #70534 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Willy Alberti
Die vindt je daar ook

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
24 jan 2018 17:27 #70533 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Willy Alberti
Maaar bert de muziek van will glahë daar vind ook de meesten acordeonnistens
dat orkestje van voor den oorlog het besten van
met die bezetting van die tijd met de muziekenten
dat lateren is wat milder en vaak reinland liederen .
het ouden is beter op 78 toeren bvb
huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
24 jan 2018 17:22 #70532 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Willy Alberti
Huub,
Jezelf aanmelden bij spotify free.

Om je alvast lekker te maken :P




Mvg.
Bert
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
24 jan 2018 17:06 - 24 jan 2018 17:12 #70531 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Willy Alberti
Ben nog wat in de ban met de duitsen meister acordeon nist
waar ook John meyer vaak over spreekten en naspeelden
ik heb er ook wel veel 78t van
dat is de voor den oorlogsen Will Glahë .
ik heb zo amsterdamse jordaanders wel gehoort daar over
will glahé behoorden tot de juigdigen opvoeding destijds
er werd daar ook veel van op de dans vloeren gespeelt de platen
spec foxtrots en meer dans stijlen bvb thans intermetzo,s
ik heb er ook wel veel van mag het graag horen .
will glahë was eigenlijk school meester in duits lan .elberfelt
is begonnen bij het grote orkest van Dajos Bela als pianist
iets later heeft hij de acordeeon opgepakt en met negen van de besten
muziekanten zijn orkestje opgebouwd will,s acordeon orchester
ik heb hier een groot aantal foto,s die ingelijst zijn tezamen
en is door Will glahë zelf opgestuurt aan mijn broer die grote Fan van hem was
ik zal met der tijd wel foto,s laten zetten
Huub
Laatst bewerkt 24 jan 2018 17:12 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
24 jan 2018 16:50 - 24 jan 2018 16:51 #70530 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Willy Alberti
Het zou wel luik zijn henk
Ik heb wel wat met die mensen
uit die tijd .bedankt bij voorbaat als het lukt
huub
Laatst bewerkt 24 jan 2018 16:51 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena