- Berichten: 8947
GESPOT
Willy Alberti
23 jan 2018 19:03 - 23 jan 2018 19:09 #70512
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Willy Alberti
Hier spreekt men ook over kees Hendriks ?
maar hij twijfelt ook .
en als ik op you tube kijk met john meyer
in de TV opnamen dan staat er bij de drummer John Engels .
huub
maar hij twijfelt ook .
en als ik op you tube kijk met john meyer
in de TV opnamen dan staat er bij de drummer John Engels .
huub
Laatst bewerkt 23 jan 2018 19:09 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
23 jan 2018 18:33 - 23 jan 2018 18:36 #70511
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Willy Alberti
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 23 jan 2018 18:36 door Bert Kn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
23 jan 2018 16:49 - 23 jan 2018 16:51 #70510
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Willy Alberti
Het zou best kunnen bert
maar die drummen op de foto heeft zo,n bol koppie
Nico prins zou ook wel kunnen .
huub
maar die drummen op de foto heeft zo,n bol koppie
Nico prins zou ook wel kunnen .
huub
Laatst bewerkt 23 jan 2018 16:51 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
23 jan 2018 16:13 #70509
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Willy Alberti
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
23 jan 2018 15:32 - 23 jan 2018 15:33 #70508
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Willy Alberti
Huub,
At your service.
Even op het plaatje klikken dan is het leesbaar.
Nico Prins – slagwerk , leefde van 1924 tot 2003, speelde onder meer bij Tom Manders (1963), Tonny Eyk, Cocktail Trio, Pia Beck, Eddy Christiani, Liesbeth List, Martine Bijl (1972) en Koot en Bie (album Draaikonten uit 1984)
At your service.
Even op het plaatje klikken dan is het leesbaar.
Nico Prins – slagwerk , leefde van 1924 tot 2003, speelde onder meer bij Tom Manders (1963), Tonny Eyk, Cocktail Trio, Pia Beck, Eddy Christiani, Liesbeth List, Martine Bijl (1972) en Koot en Bie (album Draaikonten uit 1984)
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 23 jan 2018 15:33 door Bert Kn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
22 jan 2018 22:18 - 22 jan 2018 22:20 #70503
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Willy Alberti
Bedank henk luik hoor
ik zal eens verder zien het besten
zou zijn tony eik , zijn bergelijder .teun
denk dat ze allemaal niet meer leven op de foto .
zo gaat dat op deze lateren tijd .
huub
ik zal eens verder zien het besten
zou zijn tony eik , zijn bergelijder .teun
denk dat ze allemaal niet meer leven op de foto .
zo gaat dat op deze lateren tijd .
huub
Laatst bewerkt 22 jan 2018 22:20 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.