Skip to main content
Radio's van 1970 tot heden

Wat was jullie eerste kennismaking met de CD speler?

Meer
03 okt 2019 23:28 #79966 door Bert Kn
Voor mij was dat tijdens een Firato waar Philips CD100 spelers in een van zijn stands had staan.
Dat waren er meerdere in een soort ronde opstelling zover ik me herinner en waar je met koptelefoons naar kon luisteren.
Ik was er toen van onder de indruk, zo een klein schijfje veel kleiner dan een LP waar net zoveel zo niet meer muziek op vastgelegd kon worden.
Voor mij was het toen duidelijk, een CD speler mot er komen.
Het duurde nog wel even voordat dat ik Rina om had, maar in 1984 was het zover en kocht ik een Philips CD204.

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena