opknappen Philips B5X62A
Ik word duizelig als ik naar die twee in het schema kijkCees PA1DBA schreef : begrijp nog niet hoe SK7e n SK2 werken,nergens duidelijkheid, maar C64 heeft er zeker mee te maken.....

Ik probeer uit te zoeken welk deel ik nodig heb voor alleen het lijn in -> versterker gedeelte.
B1 t/m B4 niet,
B6, B7, B9 wel,
B5 en B8 weet ik niet zeker (ik ben nog een beginner)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Ik las ook ergens over een combinatie "tissue" papier + papierlijm?Cees PA1DBA schreef : Een soepele rups lijm zoals Bisonkit red veel gescheurde luidsprekers !
Heeft iemand daar ervaring mee?
Tjerk, 9ZZ
Dat hoor je toch niet al dat wat gelijmd is
huub
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Cees
Leuke tip ,nooit geprobeerd, ga meteen in het schema zoeken waar die adder onder het gras ligt
begrijp nog niet hoe SK7e n SK2 werken,nergens duidelijkheid, maar C64 heeft er zeker mee te maken.....
@Buizenbob,
Een soepele rups lijm zoals Bisonkit red veel gescheurde luidsprekers !
Cees- pa1dba
Er zit een scheur in de midden/hoge tonen luidspreker, misschien heeft dat invloed (edit: maar misschien was dit alleen de oorzaak van de vervorming)(het laag klinkt al best goed moet ik zeggen).Cees PA1DBA schreef : mooie meting, boven de 7 Khz is het wel over, een versterker geschikt voor FM hoort verder door te lopen. waar gaat dit fout ?
Ik heb alles nu schoongemaakt (had wat voorzichtiger moeten zijn met de buizen, van de meeste zijn de letters er nu af :neeneenee: ), en ga denk ik nog de draden naar de luidsprekers vervangen.
Daarna een nieuwe meting