Algemeen
Functie van print
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Cees
Minder
Meer
16 aug 2017 11:54 - 16 aug 2017 11:55 #68249
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Functie van print
@Patrick,
Lijkt inderdaad op een capaciteitsmeter.
heeft niets te maken met de Tandy corporation of Radioshack Usa.
Informeer eens bij deze kitbouwer : franse winkel
Lijkt inderdaad op een capaciteitsmeter.
heeft niets te maken met de Tandy corporation of Radioshack Usa.
Informeer eens bij deze kitbouwer : franse winkel
Cees- pa1dba
Laatst bewerkt 16 aug 2017 11:55 door Cees PA1DBA.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
16 aug 2017 10:12 #68248
door Mebo870
Functie van print werd gestart door Mebo870
Startend met reparatie van oude radio’s en gebrek aan onderdelen heb ik onlangs een hele rits elektronica spullen kunnen overnemen.
Waaronder een frequentiemeter, voeding, oscilloscoop , weerstanden , condensators, elco’s , zenerdiodes, schakelaars, led’s …enz
Nu bevond zich daar ook een printje bij waarvan ik maar niet kan achterhalen wat de functie is.
Nergens op internet ook maar enige informatie over te vinden, waarschijnlijk iets uit de jaren 80.
Op de print staat gedrukt “Tandy P9243”
Er zitten 2 x IC CA555CE en 1 x BC547B op, ik vermoed dat het een onderdeel is van een capaciteit meter, aangezien er 2 aansluitingen voorzien zijn waar Cx (-) en Cx (+) op staat.
Herkend iemand dit printje.
Mvg
Patrick
Waaronder een frequentiemeter, voeding, oscilloscoop , weerstanden , condensators, elco’s , zenerdiodes, schakelaars, led’s …enz
Nu bevond zich daar ook een printje bij waarvan ik maar niet kan achterhalen wat de functie is.
Nergens op internet ook maar enige informatie over te vinden, waarschijnlijk iets uit de jaren 80.
Op de print staat gedrukt “Tandy P9243”
Er zitten 2 x IC CA555CE en 1 x BC547B op, ik vermoed dat het een onderdeel is van een capaciteit meter, aangezien er 2 aansluitingen voorzien zijn waar Cx (-) en Cx (+) op staat.
Herkend iemand dit printje.
Mvg
Patrick
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.