Algemeen
philips ag9000 heeft een brom
18 mei 2016 21:46 #60763
door Daan2810
Daan2810
Beantwoord door Daan2810 in topic philips ag9000 heeft een brom
helaas heeft dat allemaal geen effect massa maken ze goed alles doorgesoldeerd beide ingangen geen effect
Daan2810
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
18 mei 2016 21:10 #60761
door hkruis
Wat kan er mooier zijn, dan een gloeiende radiobuis.
Beantwoord door hkruis in topic philips ag9000 heeft een brom
Daan,
Ook hier geldt, als eerste, alle aardverbindingen controleren, schroefjes aandraaien, ringen onder alle elco's checken.
Deze versterker heeft vaak wat brom, die pas helemaal weg is, als de onderplaat e.d. er weer op zit.
Door C15 los te nemen koppel je de gehele eindtrap los, meestal heb je dan geen brom.
Aannemelijk is dat het in het VV gedeelte zit.
Je kunt nog even controleren of 1 bepaalde ingang de brom veroorzaakte door deze kort te sluiten.
Ook hier geldt, als eerste, alle aardverbindingen controleren, schroefjes aandraaien, ringen onder alle elco's checken.
Deze versterker heeft vaak wat brom, die pas helemaal weg is, als de onderplaat e.d. er weer op zit.
Door C15 los te nemen koppel je de gehele eindtrap los, meestal heb je dan geen brom.
Aannemelijk is dat het in het VV gedeelte zit.
Je kunt nog even controleren of 1 bepaalde ingang de brom veroorzaakte door deze kort te sluiten.
Wat kan er mooier zijn, dan een gloeiende radiobuis.
18 mei 2016 19:57 #60759
door Daan2810
Daan2810
philips ag9000 heeft een brom werd gestart door Daan2810
hallo mijn nieuwe ag9000 heeft een hele erge brom ik krijg hem er niet uit voedings elcos zijn het volgens mij niet daar heb ik al eens andere aan gehangen geen verschil als ik in het schema c15 los haal is de brom weg dan heb ik de voor versterker afgekoppelt de bas potmeter als ik die opendraai word de brom wel harder wie kan mij helpen
Daan2810