Skip to main content
Algemeen

Welke eisen mag je aan standaard verzend stellen.

Meer
24 jun 2013 17:04 #33290 door Rene Daemen
DHL is gewoon waardeloos,

IK moet een pakketje krijgen wat iemand gestuurd heeft
vrijdag de hele dag thuis roostervrij geen pakket
tack en trace geeft aan dat ik niet thuis was
Maandag bezorgen die badgasten niet was ook vrij
en anders hangt bij mij een brief met huisnummer waar ze op afkunnen geven
maar zelfs geen kaartje
ik zal een briefje met vette letters voor mijn raam zetten ik ga geen vrij nemen
en het service punt is 6 km verderop geen vervoer dus
anders terug die en vraag ik vriendelijk aan de verzender via post NL die doet dat wel wat ik wil
afgeven bij de buren verder op
Ik begrijp die poarticulieren DHL niet gewoon in de avond bezorgen dan is men wel thuis als je overdag geen respons krijgt.
Mvg René Daemen

René Daemen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
24 jun 2013 16:58 - 24 jun 2013 17:00 #33289 door Ben Dijkman
Als ik alles zo nalees lijkt het er op dat de post-service moraal per regio knap verschillen kan.

Handtekening
Laatst bewerkt 24 jun 2013 17:00 door Ben Dijkman.

Meer
24 jun 2013 16:37 #33287 door maarten
De ervaringen die jij met DHL hebt, heb ik juist met DPD. DHL is het oude VGL en biedt in mijn geval nog gewoon bijna ouderwetse service.

Meer
24 jun 2013 15:04 #33280 door Willem Roseboom
Misschien is DHL voor de verzender een uitkomst maar ik als ontvanger heb slechte ervaringen met DHL, zeker als particulier. Ze geven niet af bij buren bij afwezig zijn, een mogelijkheid om het ergens neer te leggen volgens aangegeven afspraak (bij UPC en DPD bijvoorbeeld) kan ook niet. Zowel chauffeur als telefonisch zeer onvriendelijk, nare lui, BAH.

O ja, die afhaalpunten zijn ook heel erg praktisch, kost een sloot benzine en ook nog veel parkeergeld, als je al een plekje kunt vinden (hier in Amersfoort dan) om de auto in de buurt te parkeren.

Groeten Willem

Meer
24 jun 2013 11:30 #33263 door ahavelaar
Ben,

Wat misschien ook nog een goede optie is, is het te verzenden met DHLforyou ( www.dhlforyou.nl )
Als men het dan bij een DHL servicepoint wil ophalen kost het slechts 4 euro. Wil men het thuis bezorgd hebben, dan zijn de kosten slechts 5,50 euro. Verzekerd verzenden kost 1,50 euro.
Als men bereid is om het pakketje bij een servicepoint af te halen, en men het verzekerd verstuurd wilt hebben, dan kost dat toch slechts 5,50 euro.
Zie ook de bijlage voor de tarieven.
Zelf verstuur ik ook weleens wat op deze manier. Gaat altijd goed.
Lijkt mij een goed en goedkoop alternatief voor PostNL.

Met vriendelijke groet,

Arjan Havelaar
De volgende gebruiker (s) zei dank u: maarten

Meer
23 jun 2013 23:30 - 23 jun 2013 23:43 #33244 door Cees
Jeroen L,
Ik geloof dat ik daar wel mee kan instemmen.
En er zijn steeds meer jantjes modaal en minima die daar achter komen.
En dat komt dan omdat er steeds meer van deze mensen, tussen de wal en het schip
(zijn) komen te vallen.
Pensioen fondsen en sociale verzekeringen woningbedrijven en ook het ziekenfonds zijn commerciële "geld graaiers" geworden. Grote gebouwen, dure bobo's en hoge lasten voor
de burger, maar ook voor de werkgevers (te) hoge kosten.
Gevolg, steeds meer mensen op straat en na verloop van tijd naar de sociale dienst.
Als DIT zo door gaat, gaan we naar een ECHTE crises toe zoals in 1929, ECHTE armoede!
Deze crises van nu is niet meer dan een door de hoge pieten bedachte schijn crises,
net zo een als er eind jaren '70 en in de jaren '80.
Maar... als ze dat spelletje te ver door blijven spelen, ja, DAN loopt het WEL op
een ECHTE crises uit.
DAN is ook al het geld van die graaiers niet meer waard dan oude kranten.
Vr gr Cees.
Sorry: Wel OFF TOPIC dit.
Ik wens Ben Dijkman alle wijsheid toe om het op de goede manier te doen.
Helaas is het bij de Post zo: Weg is pech en dat hoeft Ben dan toch niet te vergoeden?
Laatst bewerkt 23 jun 2013 23:43 door Cees. Reden: Nog tekst er bij geschreven.

Gemaakt door Kunena