Skip to main content
Algemeen

Welke eisen mag je aan standaard verzend stellen.

Meer
30 jun 2013 00:09 #33559 door Bert Kn
Ben.
Persoonlijk denk ik dat het zeer wel mogelijk is dat hij het alsnog ontvangen heeft.
Zo'n akkevietje heb ik ook al eens gehad.
Nadat ik alle mail tussen mij en de particuliere verkoper uit nijd verwijderd had kwam het weken daarna toch nog aan.
Mede doordat ik alle correspondentie verwijderd had kon ik hem dat niet meer laten weten hetgeen me in jouw geval wel mogelijk te achterhalen lijkt.
Zo kregen we ooit ook een kerstkaart welke er meer dan een jaar over gedaan heeft.
Schiet mij maar lek maar zo gaat dat zo af en toe.

Bert.

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
29 jun 2013 23:39 #33557 door Ben Dijkman
@Paul.
Dat is nu precies ook het probleem.DE spijker op z'n kop Paul!
Ik heb desbetreffende klant dus ook daarom uiteindelijk wel weer aangeboden om nieuwe spullen te sturen.
Tot nu toe heeft hij niet meer gereageerd daarop...
Misschien toch nog aangekomen?? Of misschien zo boos dat hij mijn e-mail niet meer leest.

Tja al deze ongewilde problemen en onvree,... dank zij onze fijne posterijen.
Maar goed, het komt gelukkig relatief gezien niet al te vaak voor.

Handtekening

Meer
29 jun 2013 21:28 #33548 door Paul Brouwer
Hoi Ben,

Ik verzend ook pakketjes met onderdelen door heel Europa en ver daarbuiten. Tot nu toe is alles keurig aangekomen op een pakketje naar Chili en Rusland na. Die mensen deden gelukkig niet moeilijk aangezien ik aan kon tonen dat de onderdelen verzonden waren. Lastig blijft het wel als er een enkel pakketje niet aankomt en die mensen zullen niet meer een herhaalbestelling bij jouw plaatsen, terwijl jij ter goedere trouw verzendt.

Groeten,
Paul

Meer
25 jun 2013 18:10 - 25 jun 2013 18:27 #33367 door Francois129
Hallo collega's

Even een reactie uit België.
ik heb nog nooit problemen gehad met leveringen uit Nedeland, Duitsland, Nieuw Zeeland, Amerika, The UK, .... en vind het zeer spijtig dat jullie zo'n nare evaringen hebben met leveringen en betalingen.
Een keer heb ik voor een zending betaald met paypal een actie moeten ondernemen (levering bleef lang weg) en de paypal organisatie heeft voor een oplossing gezorgd.
De formule van vooraf betalen is een kwestie van vertrouwen en afspraken.

Ben geen enkel probeem met je werkwijze. Ik heb een lijstje klaarliggen voor na mijn vakantie.

François
Laatst bewerkt 25 jun 2013 18:27 door Francois129.

Meer
24 jun 2013 21:32 - 24 jun 2013 21:33 #33326 door maarten
Dat mag inderdaad nog. Ik meen dat tante Pos guldenzegels toestaat tot 1 oktober.

Wat betreft het verzenden in een bubbeltjesenveloppe: ik heb ook wel eens last gehad van platgewalste elco's. De te verzenden goederen gaan sindsdien weer trouw tussen wat stukjes golfkarton die met plakband of nietje op hun plaats worden gehouden.
Laatst bewerkt 24 jun 2013 21:33 door maarten.

• brcf01
  • [brcf01]
Meer
24 jun 2013 20:37 #33320 door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Welke eisen mag je aan standaard verzend stellen.
Twee weken geleden werd mij een boek toegestuurd.
Hij was aldus gefrankeerd en toch aangekomen....
Toch sympathiek van tante Post.
bigfun
Bijlagen:

Gemaakt door Kunena