Skip to main content
Zelfbouw

800 ohms dome tweeters

• Tonmeister Henk
  • [Tonmeister Henk]
  • Onderwerp Auteur
Meer
16 feb 2014 00:26 #40939 door Tonmeister Henk
Beantwoord door Tonmeister Henk in topic 800 ohms dome tweeters
Bert , stuur je morgen nog een PM . Trusten
Onderwerp is gesloten.
Meer
16 feb 2014 00:18 - 16 feb 2014 00:30 #40938 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic 800 ohms dome tweeters
Ik voeg daar verder niets meer aan toe.
Het heeft ermee te maken hoe we tegen de dingen aankijken.
En dat geld ook ten opzichte van Ben Dijkman,
Ik spreek enkel uit mijn eigen persoonlijke ervaringen zoals ik er tegenaan kijk op dit forum en in de praktijk kan dat best anders zijn.
Een ieder is er anders mee bezig en heeft zo zijn eigen voorkeuren en ervaringen en daar is wat mij betreft helemaal niets mis mee.
In het verleden heb ik bij defensie ruim acht jaar in een Duits Nederlands eenheid gediend en de Duitsers noemde mij al snel een heer en meester.
Zelf vond ik dat niet en ga ik volledig met de opmerking van Willem mee.

Niet meer en minder dan dat : bedtime

Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 16 feb 2014 00:30 door Bert Kn.
Onderwerp is gesloten.
Meer
16 feb 2014 00:07 - 16 feb 2014 00:14 #40937 door Ben Dijkman
Beantwoord door Ben Dijkman in topic 800 ohms dome tweeters
@Bert:
Laat de naam Wim uit .... maar eens vallen BD begint dan ook te schreeuwen althans zo heb ik dat ervaren.
________________________________________________________________________________________________
Een heel mooi voorbeeld i.d.d. van hoe je tegen dingen aan kunt kijken maar die wellicht toch heel anders in elkaar steken.
Het is maar net hoe je het leest en..... wat je lezen wilt.

De (zeker wel goedbedoelde !) "tegenwerking"/"onbegrip" waar Henk nu ook tegen aan loopt is onze enige verbintenis.....:Antwoorden krijgen die niet over de vraag gaan, maar je er juist van af lijken te willen houden of op ander wijze de boel dermate verstoren dat het onmogelijk is geworden om
--je eigen topic-- terug te krijgen.
Dat is heel erg vervelend voor de vraagsteller.
Als je daar dan wat van zegt ben je toch zeker niet meteen een boeman of een schreeuwer ?

Handtekening
Laatst bewerkt 16 feb 2014 00:14 door Ben Dijkman.
Onderwerp is gesloten.
  • Tonmeister Henk
  • [Tonmeister Henk]
  • Onderwerp Auteur
Meer
16 feb 2014 00:03 - 16 feb 2014 00:10 #40936 door Tonmeister Henk

Bert Kn schreef : Tjonge jonge wat heb jij een eigen dunk (mischien terecht :s :s :s ) en haal je hier veel mensen niet eens mij zelf mee naar beneden hierbij doel ik ook op het bericht betreffende de AB 13's je bent wel erg zelfingenomen.

Goed , omdat jij het bent dan nog één reactie .

Met zelfingenomenheid heeft dit helemaal niets te maken . De "wijsheid" die ik in de loop der jaren heb vergaard heb ik opgedaan door te luisteren naar mensen die het (beter) weten . Doe dit nog steeds : mijn "expert op afstand" wordt inmiddels gerekend tot een van de beste luidspreker ontwerpers van deze aardkloot . Met hem durf ik bijna niet in discussie omdat hij op zijn gebied gewoon een van de besten is . Heb hem commentaar gegeven op zijn prototypen van de boxen die ik inmiddels als standaard gebruik . Zijn reactie ? : Dat had ik al gehoord en daar wordt al aan gewerkt . Dan voel je je toch wel weer even een kleine jongen...
Je hebt mij ook nooit dingen horen zeggen over mijn vermeende capaciteiten wat opnames betreft . Als dit ter sprake komt zeg ik altijd : sommigen beweren dat...Ik heb zelfs meerdere malen beweerd , en dat doe ik nog steeds , dat ik in de grond van de zaak (wat opnames betreft) nog steeds niet weet waar ik mee bezig ben , puur omdat ik de vaak niet bepaald voor de hand liggende methoden die ik toepas niet theoretisch kan verklaren . Dit zal de rest van mijn leven waarschijnlijk wel zo blijven ook en daar schaam ik me ook echt niet voor . Het geeft wel een steeds grotere druk om goede resultaten te reproduceren , men denkt dat het na zoveel jaren vanzelf gaat , niets is minder waar . Ik ben door dingen te onderschatten ook meerdere keren op m'n bek gegaan . De opmerking "opnemen leer je niet op school!! " die ik in mijn eigenwijsheid ( ja , daar ben ik óók erg goed in) heb gemaakt tegen een student muziekregistratie op het Haags conservatorium , die een jaar met me meegelopen heeft om ervaring op te doen , is door hem jaren later bevestigd in een radio interview . Binnenkort wordt ik weer geinterviewd , ben er nu al weer compleet mee aan . Kortom : als je mij beschuldigd van enige eigendunk dan heb je me compleet verkeerd ingeschat , ik ken m'n beperkingen maar al te goed .

En ja , jij bent kwaad , ik ook , mede door een akkefietje op het buurforum .

Ondanks alle commotie nog een goede voortzetting van het weekend , Henk
Laatst bewerkt 16 feb 2014 00:10 door Tonmeister Henk.
Onderwerp is gesloten.
Meer
15 feb 2014 22:36 - 16 feb 2014 00:02 #40934 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic 800 ohms dome tweeters

Er is hier kennelijk geen behoefte aan kennis en ervaring . Ik ga hier op dit forum dan ook geen tijd meer in steken , het niveau is hier schijnbaar niet hoog genoeg .

Tjonge jonge wat heb jij een eigen dunk (mischien terecht :s :s :s ) en haal je hier veel mensen niet eens mij zelf mee naar beneden hierbij doel ik ook op het bericht betreffende de AB 13's je bent wel erg zelfingenomen.

Goed besluit

Om met hier blijkbaar gebruikelijke taal te besluiten : ik ben er klaar mee , bekijk het maar !

Als dit forum onder jouw stand is en zoals je vind jij jezelf op een hoger voetstuk staat kun je beter weg blijven.
Het volgende kan maar zo gebeuren.
wel extreem maar kon ff geen andere afbeelding vinden.

:thumbsup:

Mvg.
Bert
Bijlagen:
Laatst bewerkt 16 feb 2014 00:02 door Bert Kn.
Onderwerp is gesloten.
  • Tonmeister Henk
  • [Tonmeister Henk]
  • Onderwerp Auteur
Meer
15 feb 2014 22:14 - 15 feb 2014 22:16 #40932 door Tonmeister Henk

Tonmeister Henk schreef : Als mijn opbouwend bedoelde reacties zo worden gezien hou ik me voortaan wel stil .

Onderbouwde reacties op kritiek naar mij toe schijnt hier niet te kunnen , citeren van iemands eigen woorden kennelijk ook niet .
Wie kaatst kan de bal verwachten , zeker van mij

Er is hier kennelijk geen behoefte aan kennis en ervaring . Ik ga hier op dit forum dan ook geen tijd meer in steken , het niveau is hier schijnbaar niet hoog genoeg .

En de boer : hij ploegde voort........

Om met hier blijkbaar gebruikelijke taal te besluiten : ik ben er klaar mee , bekijk het maar !
Laatst bewerkt 15 feb 2014 22:16 door Tonmeister Henk.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena