Reparatie en Restauratie tip's
Philips 932A revisie
15 nov 2017 12:17 #69567
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Philips 932A revisie
Goedemiddag Marc,
Je probeert Hans Roos te vinden in verband met 930A/932A onderdelen. Als dat dezelfde persoon is als
Hans R op het andere radioforum, dan kan je hem eenvoudig bereiken via het envelopje achter zijn naam.
M.vr.gr. Hans
Je probeert Hans Roos te vinden in verband met 930A/932A onderdelen. Als dat dezelfde persoon is als
Hans R op het andere radioforum, dan kan je hem eenvoudig bereiken via het envelopje achter zijn naam.
M.vr.gr. Hans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marc
- [Marc]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
15 nov 2017 11:31 #69565
door Marc
Beantwoord door Marc in topic Philips 932A revisie
Tja
- Marc
- [Marc]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
14 nov 2017 22:21 #69555
door Marc
- Marc
- [Marc]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
14 nov 2017 22:01 #69554
door Marc
Ik probeer Hans Roos te vinden kan iemand mij of als hij meeleest met mij in contact treden ik heb gehoord en ergens gelezen dat Hans Roos heel veel 930/932A toestellen en onderdelen heeft .
Wie o wie helpt mij verder
Grt Marc
Wie o wie helpt mij verder
Grt Marc
- Francois129
- [Francois129]
-
- Na de buizentoestellen ook vintage toestellen
14 nov 2017 17:50 #69546
door Francois129
Beantwoord door Francois129 in topic Philips 932A revisie
Marc,
De reactie van die persoon is gewoon zielig.
Wat er ook in het verleden gebeurd is moet je kunnen vergeten.
Het leven is eindig, laat ons er dan in Gods naam het beste van maken!!!
Een oprechte reactie
François
De reactie van die persoon is gewoon zielig.
Wat er ook in het verleden gebeurd is moet je kunnen vergeten.
Het leven is eindig, laat ons er dan in Gods naam het beste van maken!!!
Een oprechte reactie
François
- Marc
- [Marc]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
14 nov 2017 17:44 #69545
door Marc
Hallo Hans ,
Ik weet dat er genoeg mensen zijn die deze onderdelen hebben maar ze niet aan mij willen verkopen heb namelijk een mailtje gehad van een verzamelaar die ergens op visite was en dit onder werp heeft aangesneden en toen gevraagt voor de onderdelen en eerlijk verteld dat ze voor mij zijn en er werd toen gezegt HIJ KRIJGT NIKS van mij en jij nu ook niet meer.
Goed nu weet ik waar ik sta en zodra er iemand onderdelen zoekt en die ik niet moet is dat ook afgelopen met Sinterklaas spelen .. ik heb iemand geholpen GRATIS aan knoppen voor een DKE en een entree .... Ook wat ander spul waas de H kruizen opstaan ook gratis gegeven tenminste voor de Porto kosten die moest diegene wel betalen .
Ik snap niet dat het zo moeilijk moet gaan maar je ziet het ..
Wees gerust ik heb een spelende 930A en een 932A maar deze wilde ik opknappen voor mijn vader en deze geven voor zijn verjaardag maarja als ik de onderdelen niet vind dan wil ik deze radio gewoon verkopen of ik zet hem weg voor als er tzt iemand die ik mag onderdelen nodig heeft.
Mocht er toch iemand spullen hebben die ik zoek graag !
Mvgr Marc
Ik weet dat er genoeg mensen zijn die deze onderdelen hebben maar ze niet aan mij willen verkopen heb namelijk een mailtje gehad van een verzamelaar die ergens op visite was en dit onder werp heeft aangesneden en toen gevraagt voor de onderdelen en eerlijk verteld dat ze voor mij zijn en er werd toen gezegt HIJ KRIJGT NIKS van mij en jij nu ook niet meer.
Goed nu weet ik waar ik sta en zodra er iemand onderdelen zoekt en die ik niet moet is dat ook afgelopen met Sinterklaas spelen .. ik heb iemand geholpen GRATIS aan knoppen voor een DKE en een entree .... Ook wat ander spul waas de H kruizen opstaan ook gratis gegeven tenminste voor de Porto kosten die moest diegene wel betalen .
Ik snap niet dat het zo moeilijk moet gaan maar je ziet het ..
Wees gerust ik heb een spelende 930A en een 932A maar deze wilde ik opknappen voor mijn vader en deze geven voor zijn verjaardag maarja als ik de onderdelen niet vind dan wil ik deze radio gewoon verkopen of ik zet hem weg voor als er tzt iemand die ik mag onderdelen nodig heeft.
Mocht er toch iemand spullen hebben die ik zoek graag !
Mvgr Marc