Reparatie en Restauratie tip's
634A Lentebode.
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Cees
Minder
Meer
02 nov 2017 18:08 #69340
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic 634A Lentebode.
Lekker bezig,Marc,
fijne hobby zolder zo,
Probeer die ene extra weerstand eens in het schema te plaatsen ?
Die afstem c zal je wel vinden, anders op het buur forum.
fijne hobby zolder zo,
Probeer die ene extra weerstand eens in het schema te plaatsen ?
Die afstem c zal je wel vinden, anders op het buur forum.
Cees- pa1dba
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marc
- []
-
Onderwerp Auteur
02 nov 2017 10:04 #69334
door Marc
634A Lentebode. werd gestart door Marc
Inmiddels ben ik bezig met mijn al 2 jaar op de plank staande Lentebode .
Ik heb de franse versie aan het spelen en die speelt als nieuw condensatorblok was lek en nu weer voorzien van nieuwe inhoud , beide elko,s voorzien van nieuwe inhoud .
Nu heb ik mijn andere op de werktafel staan .
Wat mij opvalt is dat deze anders is dan de franse uitvoering de franse heeft 1 weerstand minder op het weerstandsbord heeft zitten.
Ik zoek dus een schema waar 1 weerstand meer op het bord zit want ik neem aan dat de waardes v d weerstanden ook anders zijn....
Ook zoek ik een variabele C deze is aan de laatste defect diegene die tegen de achterkant chassis zit maakt sluiting .
Ik heb ook de bedrading was weg geknipt was hersteld door nieuwe te buigen en te monteren Wie kan mij aan zo een C helpen of een donor chassis ?
Ik ben gestopt met de Ekco omdat de trafo stuk is en inmiddels is een andere onderweg.
Mvgr Marc
Ik heb de franse versie aan het spelen en die speelt als nieuw condensatorblok was lek en nu weer voorzien van nieuwe inhoud , beide elko,s voorzien van nieuwe inhoud .
Nu heb ik mijn andere op de werktafel staan .
Wat mij opvalt is dat deze anders is dan de franse uitvoering de franse heeft 1 weerstand minder op het weerstandsbord heeft zitten.
Ik zoek dus een schema waar 1 weerstand meer op het bord zit want ik neem aan dat de waardes v d weerstanden ook anders zijn....
Ook zoek ik een variabele C deze is aan de laatste defect diegene die tegen de achterkant chassis zit maakt sluiting .
Ik heb ook de bedrading was weg geknipt was hersteld door nieuwe te buigen en te monteren Wie kan mij aan zo een C helpen of een donor chassis ?
Ik ben gestopt met de Ekco omdat de trafo stuk is en inmiddels is een andere onderweg.
Mvgr Marc
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.