De HiFi Club - alleen voor leden toegankelijk
Seeburg AY160 komt als tussendoortje terug op het honk.
05 mrt 2020 08:06 #82433
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Seeburg AY160 komt als tussendoortje terug op het honk.
Mooie rooie trafo!
Tjerk, 9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
04 mrt 2020 22:13 - 04 mrt 2020 22:15 #82432
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Seeburg AY160 komt als tussendoortje terug op het honk. werd gestart door Bert Kn
Het is al weer ruim 21 jaar geleden dat ik deze Seeburg AY160 aan de broer en zijn vriendin van mijn vriend waar ik de V200 voor heb gedaan verkocht.
Na veertien jaar gebruik is deze naar een zoon van de vriendin gegaan welke hem het laatste jaar niet meer gebruikt had en hem wilde verkopen.
Bij het testen bleek dat de gekozen singles worden teruggeworpen zonder deze af te spelen.
Bekend euvel voor mij wat bij de V200 die nu klaar is ook het geval was.
Vanmiddag benaderde hij me met de vraag of hij gebruik mag maken van mijn expertise om dit euvel te verhelpen en of dat ik er as is eventueel interesse in heb.
Ja dus voor die prijs. :woohoo:
De Jukebox komt uit Duitse lease en Loopt op Duits geld.
Na veertien jaar gebruik is deze naar een zoon van de vriendin gegaan welke hem het laatste jaar niet meer gebruikt had en hem wilde verkopen.
Bij het testen bleek dat de gekozen singles worden teruggeworpen zonder deze af te spelen.
Bekend euvel voor mij wat bij de V200 die nu klaar is ook het geval was.
Vanmiddag benaderde hij me met de vraag of hij gebruik mag maken van mijn expertise om dit euvel te verhelpen en of dat ik er as is eventueel interesse in heb.
Ja dus voor die prijs. :woohoo:
De Jukebox komt uit Duitse lease en Loopt op Duits geld.
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 04 mrt 2020 22:15 door Bert Kn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.