Skip to main content
Historie

Oude radio´s in een nostalgisch ingerichte woning.

• hkruis
  • []
21 aug 2011 16:36 #8609 door hkruis
Geweldig, de serie mag van mij onmiddellijk herhaald worden.

Henk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 aug 2011 13:06 - 21 aug 2011 13:11 #8604 door Marcel L
Hallo,

Als liefhebber van de TV-serie James Herriot, kwam ik op youtube het volgende filmpje tegen.
Het zijn beelden van het 'museum' dat heden ten dage in het originele woonhuis van de echte James Herriot, James Alfred Wight, is gevestigd, plus nog wat beelden van de (nagemaakte?) TV-set.
Erg passend in dit topic.

Groeten van Marcel ;)

Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Laatst bewerkt 21 aug 2011 13:11 door Marcel L.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: hkruis

• buurjongen
  • []
  • Onderwerp Auteur
30 jul 2011 11:20 #7329 door buurjongen
Beantwoord door buurjongen in topic Re: Oude radio´s in een nostalgisch ingerichte woning.
Beste Johannes,

Wat een gezellig gezicht zo bij jou op de foto. Het is natuurlijk fantastisch om de de gezelligheid uit de tuin de woonkamer in te halen ... laat staan de heerlijke geuren ... Mooie radio trouwens, is dat de Philips 932A die jij gerestaureerd hebt? Ik heb toevallig zo'n zelfde toestel ... uiteraard ook werkend ...

Beste Nico,

Hartelijk dank dat u dat even op deze manier opschrijft. Zo ziet mevrouw Jufjo de eerdere uitnodiging en weet ik ook hoe dat je dat moet aangeven,

bedank.

Beste jofjo,

Omdat ik blijkbaar iets verkeerd doe met die priveberichten sturen ( ik ben een echte ' digibeet ') heeben Eric en ik u al per post een brief gestuurd. Deze zal een dezer dagen bij u op de deurmat vallen.

met vriendelijke groeten,

Henk van Limburg.

Meer
30 jul 2011 05:25 - 30 jul 2011 05:25 #7316 door Ouwe Schipper
Geachte JufJo
Namens Eric en Henk, betreffende hun uitnodiging mag ik U wijzen op hun posting onder nummer 7104;
De toets "zoeken" in de opties- balk van dit forum werkt perfect bij het terugvinden van zulke zaken
Met vriendelijke groet,
Nico
Laatst bewerkt 30 jul 2011 05:25 door Ouwe Schipper.

Meer
30 jul 2011 04:22 - 30 jul 2011 04:59 #7313 door Johannes
Beste Henk,

Mijn huis is niet echt in de stijl van de dertiger jaren, maar ik heb wel een paar leuke hoekjes ingericht uit die tijd. Hier ligt de knoflookoogst van dit jaar te drogen dus ruikt het heerlijk in huis. Mocht het weer eens zomer worden gaan de bollen natuurlijk naar buiten om te drogen.

Ook heb ik nog een ouderwetse gietijzeren Etna kolenkachel uit de dertiger jaren in huis waar ik af en toe hout of briketten in stook. De kachel komt uit het huis van mijn grootouders.

Groeten, Hans
Bijlagen:
Laatst bewerkt 30 jul 2011 04:59 door Johannes.

Meer
30 jul 2011 03:20 #7312 door jufjo
Geachte heeren Eric & Henk,

Waar stond deze uitnoodiging, heeft U deze mij per email gestuurd?
In ieder geval lijkt het me beter dat buiten dit forum om te bespreken.

Terug naar de radio's.
In mijn wooning heb ik er maar 1, de NSF in de hoek.
Maar op zolder heb ik er nog 2 staan die ik gebruik voor optredens in musea, scholen, etc.

"Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is."

Gemaakt door Kunena