Historie
Oude radio´s in een nostalgisch ingerichte woning.
08 mei 2011 08:17 #4233
door Kanne
Beantwoord door Kanne in topic Re: Oude radio´s in een nostalgisch ingerichte woning.
Hans,
Joeri Teeuwisse hoogstwaarschijnlijk. Ze leeft als in de jaren '30.
Leesvoer :
www.arendaoomen.com/serie/3/4#
www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/article/d...-als-leefstijl.dhtml
gr,
Jan
Joeri Teeuwisse hoogstwaarschijnlijk. Ze leeft als in de jaren '30.
Leesvoer :
www.arendaoomen.com/serie/3/4#
www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/article/d...-als-leefstijl.dhtml
gr,
Jan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
08 mei 2011 07:57 #4232
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Re: Oude radio´s in een nostalgisch ingerichte woning.
Hoi Henk,
Je had al eerder foto's van jullie huis in de stijl van de dertiger jaren op dit forum geplaatst en ik vind het echt knap hoe je dit hebt gerealiseerd :smilythumb: .
Er is ook iemand in Amsterdam die haar leven helemaal heeft ingericht zoals het was in 1930 en ik zit mij suf te piekeren hoe ze heet. Henk, jij weet ook wel wie ik bedoel en er bestaat een erg leuke tv-documentaire op internet over haar. Help mij even
Hans
Je had al eerder foto's van jullie huis in de stijl van de dertiger jaren op dit forum geplaatst en ik vind het echt knap hoe je dit hebt gerealiseerd :smilythumb: .
Er is ook iemand in Amsterdam die haar leven helemaal heeft ingericht zoals het was in 1930 en ik zit mij suf te piekeren hoe ze heet. Henk, jij weet ook wel wie ik bedoel en er bestaat een erg leuke tv-documentaire op internet over haar. Help mij even

Hans
07 mei 2011 19:48 #4223
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Re: Oude radio´s in een nostalgisch ingerichte woning.
Jou leef ruimte doet het goed voor die ouden radio.s
Maaaaar in de kuiken als men daar een radio had
Dan stond deze meestal boven de eet tafel .Op
een wand consol .Niet te hoog en niet telaag
Wel in berijk tijden het eten aan de tafel
.En koffer gramofoons staan toch meestal tegen
een woonkamer wand ,Waar deze nu staat daar
behoort een breden koperen pot met BVB een
Varen plant er in .verder zou ik mij wel bij vroeger geheel thuis
Voelen .: prima : Huub
Maaaaar in de kuiken als men daar een radio had
Dan stond deze meestal boven de eet tafel .Op
een wand consol .Niet te hoog en niet telaag
Wel in berijk tijden het eten aan de tafel
.En koffer gramofoons staan toch meestal tegen
een woonkamer wand ,Waar deze nu staat daar
behoort een breden koperen pot met BVB een
Varen plant er in .verder zou ik mij wel bij vroeger geheel thuis
Voelen .: prima : Huub
- buurjongen
- []
-
Onderwerp Auteur
07 mei 2011 19:06 #4221
door buurjongen
Beantwoord door buurjongen in topic Re: Oude radio´s in een nostalgisch ingerichte woning.
Beste Henk,
Dank je wel voor je leuke reactie. De foto's zijn bij mij thuis gemaakt. Ik woon zo, omdat ik de jaren '30/'40 stijl zo gezellig vindt. En ... mijn radio's ( ik heb er maar 6, maar ik ben daar al blij mee. Je moet het ook allemaal maar kunnen ' stallen ' he...
Groeten van Henk.
Dank je wel voor je leuke reactie. De foto's zijn bij mij thuis gemaakt. Ik woon zo, omdat ik de jaren '30/'40 stijl zo gezellig vindt. En ... mijn radio's ( ik heb er maar 6, maar ik ben daar al blij mee. Je moet het ook allemaal maar kunnen ' stallen ' he...
Groeten van Henk.
- hkruis
- []
-
07 mei 2011 18:58 #4219
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Re: Oude radio´s in een nostalgisch ingerichte woning.
Hallo buurjongen, Ik denk dat er wel een aantal forum leden zijn die een inrichting uit een bepaalde periode hebben en de daarbij horende audio apparatuur.
Ik vind je foto's leuk om te zien.
fgr. henk
Ik vind je foto's leuk om te zien.
fgr. henk
- buurjongen
- []
-
Onderwerp Auteur
07 mei 2011 18:47 #4218
door buurjongen
Oude radio´s in een nostalgisch ingerichte woning. werd gestart door buurjongen
Beste forumleden,
Welke leden vinden ook dat een oude radio het beste tot zijn recht komt in een omgeving uit zijn tijd ? Ik heb zelf een woning ingericht in een jaren ' 30/' 40 stijl en vind dat de oude radio's daar zo mooi in uitkomen. Ik heb eens berichtjes ontvangen van iemand die in een jaren ' 50 ingerichte woning woont. Ik ben echter een tijd niet actief geweest op dit forum. Ik meende dat hij Rene heet. Hij had ook zo'n gezellig huis vond ik. Zijn er nog meer forumleden die nostalgisch wonen en vinden dat de oude radio-toestellen zo mooi uitkomen ?
Groeten van Henk.
Welke leden vinden ook dat een oude radio het beste tot zijn recht komt in een omgeving uit zijn tijd ? Ik heb zelf een woning ingericht in een jaren ' 30/' 40 stijl en vind dat de oude radio's daar zo mooi in uitkomen. Ik heb eens berichtjes ontvangen van iemand die in een jaren ' 50 ingerichte woning woont. Ik ben echter een tijd niet actief geweest op dit forum. Ik meende dat hij Rene heet. Hij had ook zo'n gezellig huis vond ik. Zijn er nog meer forumleden die nostalgisch wonen en vinden dat de oude radio-toestellen zo mooi uitkomen ?
Groeten van Henk.