Skip to main content
Historie

Oude radio´s in een nostalgisch ingerichte woning.

Meer
26 jul 2011 04:12 #7109 door jufjo
Ssssst niet verder vertellen maar ik moet nog slapen gaan...

"Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is."

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
26 jul 2011 04:10 - 26 jul 2011 04:15 #7108 door Ouwe Schipper
Wel wel wel....
Blijkbaar even matineus als ik
Goede morgen....!
De kans bestaat dat Uw postings in de categorie "de Kleine Club" staan en om daar toegang toe te krijgen moet je inloggen. Dat werkt niet meer op de oude forumsoftware (althans ik kreeg een foutmelding)
Vandaag ga ik veiligheidskeuringen doen op elektrisch gereedschap in de jachthaven; mag ik vragen op welke wijze WO2 Uw belangstelling heeft? Betreft dat wellicht Uw werkkring? Wijs me terecht als ik onbescheiden vragen stel
N. van Dijk
Laatst bewerkt 26 jul 2011 04:15 door Ouwe Schipper.

Meer
26 jul 2011 04:04 #7107 door jufjo
Dat verklaard een hoop, ik zat ook al te zoeken en vond het zoo vreemd dat ik dit forum niet kende... wel dus!
De ouderdom he...

Nylons waren er overigens wel al, maar nog niet in Nederland.

"Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is."

Meer
26 jul 2011 04:01 #7106 door Ouwe Schipper
@ Klaas:
JufJo heeft zich al veel eerder gemeld op dit forum. Kijk in het archief (de oude forumsoftware) en zie Haaredele's inschrijving dd. 18 oktober 2010.
De thread waarin zij haar posting heeft geplaatst kan ik om een of andere reden nìèt terugvinden. Daar was ook de foto te zien waar JufJo kousen zit te stoppen (nylons of panties waren er nog niet, het was fil d'Ecosse of zijde)
Nico

• buurjongen
  • []
  • Onderwerp Auteur
26 jul 2011 00:35 #7105 door buurjongen
Beantwoord door buurjongen in topic Re: Oude radio´s in een nostalgisch ingerichte woning.
Beste Rene Damen,

Er staat bij ons in de keuken ook een dertiger jaren gasfornuis, maar de stoofperen, stoofpot, het soepvlees, etc dat maken wij inderdaad nog gewoon klaar op een petroleumstel. Als de sucadelappen uren op hebben gestaan, dan is het dus smullen geblazen...

met vriendelijke groeten,

Henk van Limburg.

• buurjongen
  • []
  • Onderwerp Auteur
26 jul 2011 00:33 #7104 door buurjongen
Beantwoord door buurjongen in topic Re: Oude radio´s in een nostalgisch ingerichte woning.
Beste Juf Jo,

Dat is nou geweldig zeg, dat ik u hier ook al tref en dat u het onderwerp, dat ik destijds opstarte, weer heeft ' aangezwengeld '. Eric en ik ( Henk ) zijn vorig jaar bij u geweest met het sint-nicolaasfeest. Eric en ik vonden u bijzonder gastvrij. Ene Marc van het forum van club interbellum wil graag een keer bij Eric en mij op bezoek komen. Wij hebben teruggeschreven dat, als hij contact met u heeft, u eventueel ook mee kan komen als u dat leuk vindt. U zette de deur voor Eric en mij open, dan doen wij dat ook graag voor u. Wij zullen, mocht u met dhr. Mark mee willen komen, dan zoregen voor een heerlijk stukje hazelnoot-cremegebak van Maison Kelder dat we dan, bij een vers kop koffie, nuttigen in onze zondagse kamer.

U snapt denk ik wel waarom ik ook lid van dit forum ben. U weet dat ik ook enkele radio-ontvangtoestellen bezit uit de periode 1927 t/m 1931. Weet u wat ik vandaag gekocht heb ? Schitterende anzichtkaarten van Philips uit ongeveer 1910, met meisjes in klederdracht erop. Echt leuk om te zien.

Hopende nog iets van u te horen,

met vriendelijke groeten,

Eric en Henk.

Gemaakt door Kunena