Historie
Philips Design afdeling
22 mrt 2022 21:51 - 22 mrt 2022 21:54 #94180
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Philips Design afdeling
Gewoon bij het onderwerp blijven van de starter, dan zijn we met z'n allen op de goede weg.
Henk van 't Kruis
Laatst bewerkt 22 mrt 2022 21:54 door admin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
22 mrt 2022 21:17 #94179
door Philipsfreak
Beantwoord door Philipsfreak in topic Philips Design afdeling
Ik volg dit forum al vanaf het begin en geniet van de vele nuttige bijdragen die de mensen hier schrijven. Toch moet mij iets van het hart. Regelmatig kom ik het voor mij
tegen de borst stuitende gedrag tegen van gebruiker RR1957. Volgens mij is hij erop uit
om iedereen keer weer zijn gelijk te halen en duld hij geen tegenspraak. Dit moet ik gewoon even gezegd hebben. Laten we a.u.b. het netjes houden hier. Sorry maar ik schrik hier iedere keer weer van.
Mvg,
Philipsfreak.
tegen de borst stuitende gedrag tegen van gebruiker RR1957. Volgens mij is hij erop uit
om iedereen keer weer zijn gelijk te halen en duld hij geen tegenspraak. Dit moet ik gewoon even gezegd hebben. Laten we a.u.b. het netjes houden hier. Sorry maar ik schrik hier iedere keer weer van.
Mvg,
Philipsfreak.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Robin
22 mrt 2022 10:26 #94175
door FMX
Beantwoord door FMX in topic Philips Design afdeling
Beste Henk,
Maar als je telkens in de kroeg terug komt en steeds opnieuw de gasten tegen je in het harnas jaagt door je destructief gedrag ,komt er een moment dat je er door de kroegbaas definitief uit wordt gezet.
Frans
Maar als je telkens in de kroeg terug komt en steeds opnieuw de gasten tegen je in het harnas jaagt door je destructief gedrag ,komt er een moment dat je er door de kroegbaas definitief uit wordt gezet.
Frans
22 mrt 2022 09:51 - 22 mrt 2022 09:52 #94174
door RR1957
Have a nice day.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic Philips Design afdeling
Een fijne en prettige reactie Hans en wat je stelt geldt ook voor anderen.Hallo René,
Maak je toch niet zo druk en geniet liever van de hobby in plaats van je mening tot elke prijs te verdedigen. Gisteren is de lente met heel veel zon begonnen en doet een mens de lange saaie winter snel vergeten. Vandaag worden de laatste corona maatregelen opgeheven en kunnen we weer heel veel wat eerder niet kon. Ik zou zeggen, waardeer dat allemaal en maak je niet zo druk.
Ga lekker met de hond de natuur in en geniet van het leven.
Jij besluit jouw bijdragen altijd met de tekst "Wat je gelooft is waar" maar ik zou daar maar niet al te sterk in geloven.....
Groeten, Hans
Have a nice day.
Laatst bewerkt 22 mrt 2022 09:52 door RR1957.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Johannes
22 mrt 2022 09:30 #94173
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Philips Design afdeling
Hallo René,
Maak je toch niet zo druk en geniet liever van de hobby in plaats van je mening tot elke prijs te verdedigen. Gisteren is de lente met heel veel zon begonnen en doet een mens de lange saaie winter snel vergeten. Vandaag worden de laatste corona maatregelen opgeheven en kunnen we weer heel veel wat eerder niet kon. Ik zou zeggen, waardeer dat allemaal en maak je niet zo druk.
Jij besluit jouw bijdragen altijd met de tekst "Wat je gelooft is waar" maar ik zou daar maar niet al te sterk in geloven.....
Groeten, Hans
Groeten, Hans
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957
22 mrt 2022 08:45 - 22 mrt 2022 09:39 #94172
door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic Philips Design afdeling
Je hebt gelijk hoor.
Ik verwijder mijn wat geëmotioneerde reacties wel weer.
Op de man spelen mag hier immers.
Maar ik heb wel degelijk behoorlijk wat reacties uit het buitenland gehoord die Nederlandse fora als de pest mijden.
Om redenen zoals hier nu gebeurd. Ik heb niet gezegd dat dit een verguisde plek is, het gaat niet om de plek,
maar om het gedrag van sommige bezoekers (schelden , beledigen en kleineren).
Ik verwijder mijn wat geëmotioneerde reacties wel weer.
Op de man spelen mag hier immers.
Maar ik heb wel degelijk behoorlijk wat reacties uit het buitenland gehoord die Nederlandse fora als de pest mijden.
Om redenen zoals hier nu gebeurd. Ik heb niet gezegd dat dit een verguisde plek is, het gaat niet om de plek,
maar om het gedrag van sommige bezoekers (schelden , beledigen en kleineren).
Laatst bewerkt 22 mrt 2022 09:39 door RR1957.