GESPOT
Philetta 2020
Minder
Meer
16 dec 2021 19:02 #93196
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Philetta 2020
Ik bezit een KLH model eleven suitcase Grammofoon
mooi design en een volwassen geluid mede door de Garrard 3000 met pickering element
versterker gereviseerd foto’s zijn van het net
KLH KLos Henry amerikanen eerst achternaam dan voornaam
grt René
mooi design en een volwassen geluid mede door de Garrard 3000 met pickering element
versterker gereviseerd foto’s zijn van het net
KLH KLos Henry amerikanen eerst achternaam dan voornaam
grt René
René Daemen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Offline
- Cees
Minder
Meer
- Berichten: 2969
16 dec 2021 13:17 #93195
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Philetta 2020
Cees- pa1dba
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
15 dec 2021 23:25 #93193
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic Philetta 2020
Klopt wel Bert.
Maar aan de andere kant lees ik ook wel reacties van mensen die er tevreden over zijn.
Negatieve reacties zijn nu eenmaal altijd meer in de belangstelling en leuker om te schrijven
terwijl er tegenover die paar negatieve vele tevreden gebruikers zijn.
Het wordt toch goed verkocht.
Tevreden gebruikers zijn meestal de grote stille groep.
Toen ik mijn cd speler kocht (ook niet goedkoop toen) kreeg ik ook negatieve commentaren
(overigens toen nog van mensen zonder ervaring) dat bijvoorbeeld het mechaniek van de
cd invoer snel stuk zou gaan. Ik ben er nog steeds zeer tevreden over.
Overigens ook zeker om de vormgeving gekocht.
Een KLH vind ik niet te versmaden, maar is inmiddels ook onbetaalbaar geworden.
Vooral Amerikanen jagen er op.
Maar aan de andere kant lees ik ook wel reacties van mensen die er tevreden over zijn.
Negatieve reacties zijn nu eenmaal altijd meer in de belangstelling en leuker om te schrijven
terwijl er tegenover die paar negatieve vele tevreden gebruikers zijn.
Het wordt toch goed verkocht.
Tevreden gebruikers zijn meestal de grote stille groep.
Toen ik mijn cd speler kocht (ook niet goedkoop toen) kreeg ik ook negatieve commentaren
(overigens toen nog van mensen zonder ervaring) dat bijvoorbeeld het mechaniek van de
cd invoer snel stuk zou gaan. Ik ben er nog steeds zeer tevreden over.
Overigens ook zeker om de vormgeving gekocht.
Een KLH vind ik niet te versmaden, maar is inmiddels ook onbetaalbaar geworden.
Vooral Amerikanen jagen er op.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
15 dec 2021 22:49 #93192
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Philetta 2020
René,
Als ik de recenties van die Tivoli zo lees wordt ik daar niet echt vrolijk van.
Enige wat men goed/mooi vindt is de vormgeving.
En daar betaal je dan ook een flinke prijs voor.
Als ik de recenties van die Tivoli zo lees wordt ik daar niet echt vrolijk van.
Enige wat men goed/mooi vindt is de vormgeving.
En daar betaal je dan ook een flinke prijs voor.
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
15 dec 2021 22:36 - 15 dec 2021 22:48 #93191
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Philetta 2020
Koop maar geen nieuwe radio
ik de mijne op zolder gezet en een
gewone draag baren PH neer gezet
Radio .is niks luister alleen kleine PH
die ontvangt ook nog goed ook goed
het nieuws en zondags Cor radio NH.
draai wel een plaatje of CD ,s en cassette bandjes
in de woonkamer op Klassiek zender licht klassiek internet kpn
in de middag we vinden dat beiden goed
huub
ik de mijne op zolder gezet en een
gewone draag baren PH neer gezet
Radio .is niks luister alleen kleine PH
die ontvangt ook nog goed ook goed
het nieuws en zondags Cor radio NH.
draai wel een plaatje of CD ,s en cassette bandjes
in de woonkamer op Klassiek zender licht klassiek internet kpn
in de middag we vinden dat beiden goed
huub
Laatst bewerkt 15 dec 2021 22:48 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
15 dec 2021 22:07 #93189
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic Philetta 2020
Zelf zou ik voor de Tivoli's gaan als het dan toch zou moeten met dat DAB.
Deze serie is nog ontworpen door Henry Kloss naar zijn KLH ontwerp van 1960.
Hij overleed en 2002.
Een kraakhelder ontwerp, eigentijds en toch enigszins vintage ook al oogt dat niet zo.
Deze serie is nog ontworpen door Henry Kloss naar zijn KLH ontwerp van 1960.
Hij overleed en 2002.
Een kraakhelder ontwerp, eigentijds en toch enigszins vintage ook al oogt dat niet zo.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.