Skip to main content
GESPOT

Philetta 2020

Meer
10 dec 2021 22:56 #93161 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Philetta 2020
Als ik voor een DAB+ radio zou gaan wat niet het geval is zou ik voor de genoemde Philips met een  naar het verleden gaan.

 

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 dec 2021 22:31 #93160 door peter1952
Beantwoord door peter1952 in topic Philetta 2020
In de hoorn zit nog wel eens een tweeter verstopt.

Groeten,
Peter
 

Peter Boin,

Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 dec 2021 22:31 #93159 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic Philetta 2020

Voor mij is retro altijd een soort van armoede bij de ontwerpers van hedendaagse spullen.


 
Of toch de compliment hoe mooi het vroeger was. Een knipoog naar het verleden....

Groet,

Niels
Een goede kopie is een compliment voor het origineel, een vrije interpretatie een belediging. ;-) 
 

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Niels

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 dec 2021 22:15 #93157 door Niels
Beantwoord door Niels in topic Philetta 2020

Voor mij is retro altijd een soort van armoede bij de ontwerpers van hedendaagse spullen.

 
Of toch de compliment hoe mooi het vroeger was. Een knipoog naar het verleden....

Groet,

Niels

Niels
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 dec 2021 21:26 #93156 door Cees PA1DBA
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Philetta 2020
hoe diep kan een fabrikant zinken....

Cees- pa1dba
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 dec 2021 19:58 #93155 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic Philetta 2020
Om de kitsch van Hoedendoosch nog eens te overtreffen:
De eigenaar kon het hoogstelijk waarderen want gemaakt van 'echt hout'. 

 

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena