GESPOT
Philetta 2020
- Francois129
- [Francois129]
-
- Offline
- Na de buizentoestellen ook vintage toestellen
Minder
Meer
11 dec 2021 17:16 #93172
door Francois129
Beantwoord door Francois129 in topic Philetta 2020
Huub,
Ik speel recent in de woonkamer met een DAB +ontvangertje (eigenlijk voor in de auto) aangesloten op de FM receiver.
Deze heeft een aparte antenne die ik achteraan de HiFi kast gekleefd heb.
Ik woon ten zuiden van Antwerpen en de woonkamer is gelijkvloers. Zéér goede en stabiele ontvangst.
François
Ik speel recent in de woonkamer met een DAB +ontvangertje (eigenlijk voor in de auto) aangesloten op de FM receiver.
Deze heeft een aparte antenne die ik achteraan de HiFi kast gekleefd heb.
Ik woon ten zuiden van Antwerpen en de woonkamer is gelijkvloers. Zéér goede en stabiele ontvangst.
François
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
- Berichten: 196
11 dec 2021 17:03 #93171
door skandiluxe
Beantwoord door skandiluxe in topic Philetta 2020
Heb een tijdje terug voor een paar euronen ook zo'n toestelletje gekocht
bij een kringloopwinkel.Was nog onbeschadigd en kon het niet laten staan.
FM deed het niet en de volume regelaar was gaar.Voorverst.tr vervangen en
de volumepotmeter was het beste van gebruikt.Zo te zien is de elektronica van
voormalig Oostduits maaksel.Kon er een van de kinderen een plezier mee doen.
And
bij een kringloopwinkel.Was nog onbeschadigd en kon het niet laten staan.
FM deed het niet en de volume regelaar was gaar.Voorverst.tr vervangen en
de volumepotmeter was het beste van gebruikt.Zo te zien is de elektronica van
voormalig Oostduits maaksel.Kon er een van de kinderen een plezier mee doen.
And
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
11 dec 2021 12:42 #93169
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Philetta 2020
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
11 dec 2021 10:30 - 11 dec 2021 10:38 #93168
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Philetta 2020
Als het om het GELUID gaat
Dan ben IK DIK tevreden met de DAB + Philips
de ont vangst gaat ook de laatste tijd redelijk
1,5 meter van het raam het maakt uit
of men onder een Beton dek zit met ijzer
bij mij is alles hout .. Maar het geluid is zeer
krachtig met zo wel mooi en helder geluid
ook met stevig bassie . .Made PH China
huub
Dan ben IK DIK tevreden met de DAB + Philips
de ont vangst gaat ook de laatste tijd redelijk
1,5 meter van het raam het maakt uit
of men onder een Beton dek zit met ijzer
bij mij is alles hout .. Maar het geluid is zeer
krachtig met zo wel mooi en helder geluid
ook met stevig bassie . .Made PH China
huub
Laatst bewerkt 11 dec 2021 10:38 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
- Berichten: 515
11 dec 2021 08:45 #93166
door Erwin goossens
Beantwoord door Erwin goossens in topic Philetta 2020
kunnen we op Facebook geen groep oprichten met de naam : DeeAaaBee weg ermee :d
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
10 dec 2021 23:08 - 10 dec 2021 23:17 #93163
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic Philetta 2020
Kan ik me wel voorstellen , Bert.
Maar ALS er een DAB radio bij mij binnen zou komen zou ik zoeken naar een modern design dat goed aansluit en passend is op en bij de moderne techniek ervan. Dat is tenminste eerlijk design. Maar goed, bij mij komt het er ook niet in.
Zoals bekend is het geen echte Philips meer, de naam is gekocht door een fabrikant, in dit geval eentje in China. Philips maakt dit soort producten en alle andere huishoudelijke producten niet meer. Het huidige Philips heeft de naam wijd en breid verkocht om er flink aan te verdienen en aldus de naam eigenlijk ook te verkwanselen. Enkele maanden geleden stond er nog een groot artikel over in de krant (Volkskrant). Het inkomen van de verkoop van de naam is een flinke winstgevende bijdrage voor het restant van Philips dat nog bestaat.
Liefhebbers van originele radio's uit het verleden hebben DAB ook niet nodig daar een vintage radio dus heel goed met bluetooth werkt.
Maar ALS er een DAB radio bij mij binnen zou komen zou ik zoeken naar een modern design dat goed aansluit en passend is op en bij de moderne techniek ervan. Dat is tenminste eerlijk design. Maar goed, bij mij komt het er ook niet in.
Zoals bekend is het geen echte Philips meer, de naam is gekocht door een fabrikant, in dit geval eentje in China. Philips maakt dit soort producten en alle andere huishoudelijke producten niet meer. Het huidige Philips heeft de naam wijd en breid verkocht om er flink aan te verdienen en aldus de naam eigenlijk ook te verkwanselen. Enkele maanden geleden stond er nog een groot artikel over in de krant (Volkskrant). Het inkomen van de verkoop van de naam is een flinke winstgevende bijdrage voor het restant van Philips dat nog bestaat.
Liefhebbers van originele radio's uit het verleden hebben DAB ook niet nodig daar een vintage radio dus heel goed met bluetooth werkt.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Laatst bewerkt 10 dec 2021 23:17 door RR1957.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.