- Berichten: 3361
GESPOT
Philetta 2020
10 dec 2021 19:54 #93154
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic Philetta 2020
Voor mij is retro altijd een soort van armoede bij de ontwerpers van hedendaagse spullen.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
10 dec 2021 19:15 - 10 dec 2021 19:18 #93153
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Philetta 2020
Mijn zwager in Duits land heeft deze staan
geeft nog een goed geluid ook niks mis mee
bepaalde transistor kasjes zijn goed
Het is maar wat men wil Oud of iets mee gaan
met de tijd.. Buizen is vaak ook niet zo alles.
huub
geeft nog een goed geluid ook niks mis mee
bepaalde transistor kasjes zijn goed
Het is maar wat men wil Oud of iets mee gaan
met de tijd.. Buizen is vaak ook niet zo alles.
huub
Laatst bewerkt 10 dec 2021 19:18 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hoedendoosch
- [Hoedendoosch]
-
Minder
Meer
10 dec 2021 17:58 #93152
door Hoedendoosch
Beantwoord door Hoedendoosch in topic Philetta 2020
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
- Berichten: 196
10 dec 2021 16:52 #93151
door skandiluxe
Beantwoord door skandiluxe in topic Philetta 2020
Dat is wel gedurfd om iets zo onooglijks Philetta te durven noemen.
Heb er geen andere woorden voor.
Een echte Philetta heeft een aparte geur en kan je nergens anders mee
vergelijken.
grt And
Heb er geen andere woorden voor.
Een echte Philetta heeft een aparte geur en kan je nergens anders mee
vergelijken.
grt And
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
09 dec 2021 23:34 #93150
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Philetta 2020 werd gestart door RR1957
Gespot en best nog (steeds) een hoop geld.
Tja, wat vinden we er van.
Ik hoef 'm in ieder geval niet.
Liever het origineel dan.
Tja, wat vinden we er van.
Ik hoef 'm in ieder geval niet.
Liever het origineel dan.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hoedendoosch
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.