Skip to main content
GESPOT

Philetta 2020

Meer
10 dec 2021 19:54 #93154 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic Philetta 2020
Voor mij is retro altijd een soort van armoede bij de ontwerpers van hedendaagse spullen. 
 

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 dec 2021 19:15 - 10 dec 2021 19:18 #93153 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Philetta 2020
Mijn zwager in Duits land heeft deze staan
geeft nog een goed geluid ook niks mis mee
bepaalde transistor kasjes zijn goed
Het is maar wat men wil Oud of iets mee gaan
met de tijd.. Buizen is vaak ook niet zo alles.
huub
Laatst bewerkt 10 dec 2021 19:18 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Hoedendoosch
  • [Hoedendoosch]
Meer
10 dec 2021 17:58 #93152 door Hoedendoosch
Beantwoord door Hoedendoosch in topic Philetta 2020
Ik vind m niet eens zo lelijk, alleen dat klokje is jammer. Maakt er een soort veredelde wekkerradio van. Maar dat kun je vast uitzetten. Hij is imho mooier dan die "nostaligische" platenspelers die je kunt kopen. Maar smaken verschillen :-)

 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 dec 2021 16:52 #93151 door skandiluxe
Beantwoord door skandiluxe in topic Philetta 2020
Dat is wel gedurfd om iets zo onooglijks Philetta te durven noemen.
Heb er geen andere woorden voor.
Een echte Philetta heeft een aparte geur en kan je nergens anders mee
vergelijken.
grt And

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
09 dec 2021 23:34 #93150 door RR1957
Philetta 2020 werd gestart door RR1957
Gespot en best nog (steeds) een hoop geld. 
Tja, wat vinden we er van. 
Ik hoef 'm in ieder geval niet.
Liever het origineel dan. 

 

 


 

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hoedendoosch

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena