- Berichten: 236
Televisie tot 1970
14TX........
21 nov 2015 18:03 #56782
door buisje
Maarten, please have a look in your pm box...
Hans
Soldeertin is niets anders dan elektronische lijm.
Beantwoord door buisje in topic 14TX........
maarten schreef : Waarschijnlijk gaat het om verschillende modeljaren/bouwjaren. Als je zin hebt om te kijken of ik er een analyse van kan maken, zou je de typeplaatjes+chassisstickers eens op de foto kunnen zetten.
Maarten, please have a look in your pm box...
Hans
Soldeertin is niets anders dan elektronische lijm.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
20 nov 2015 22:23 - 20 nov 2015 23:45 #56743
door buisje
Soldeertin is niets anders dan elektronische lijm.
Beantwoord door buisje in topic 14TX........
Ik kwam tijdens mijn zoektocht op zolder naar Philips datum stickers nog wat leuks tegen..
Zelf een jaar of 15 geleden mee genomen uit de USA (Florida), geheel gave kast met inhoud en zo te zien helemaal origineel..
Westinghouse tube portable radio, type H557-P4
Straks even kijken of er nog wat uitkomt...
Aan koper gewicht al een fortuin waard
Ja hoor hij gaat nog...... Is van 1957..(google)
Zelf een jaar of 15 geleden mee genomen uit de USA (Florida), geheel gave kast met inhoud en zo te zien helemaal origineel..
Westinghouse tube portable radio, type H557-P4
Straks even kijken of er nog wat uitkomt...
Aan koper gewicht al een fortuin waard
Ja hoor hij gaat nog...... Is van 1957..(google)
Soldeertin is niets anders dan elektronische lijm.
Laatst bewerkt 20 nov 2015 23:45 door buisje.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
20 nov 2015 21:35 - 20 nov 2015 21:42 #56742
door buisje
Soldeertin is niets anders dan elektronische lijm.
Beantwoord door buisje in topic 14TX........
Maarten, ik kijk dan wel even wanneer de schappen klaar zijn waar ze op komen te staan... Denk komend weekend zover te zijn... thanks, already..
Weet nu ook meteen waar die stickers voor zijn..
Weet nu ook meteen waar die stickers voor zijn..
Soldeertin is niets anders dan elektronische lijm.
Laatst bewerkt 20 nov 2015 21:42 door buisje.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
20 nov 2015 20:51 #56741
door maarten
Beantwoord door maarten in topic 14TX........
Alvast bedankt voor de typestickers. Voor het vaststellen van de datum zal ik de chassisstickers ook nodig hebben, die zijn wit en ongeveer even groot als de typesticker en zitten achterop het chassis. Als die er niet opzitten wordt het een wat lastiger verhaal, dan moet je het hebben van datumcodes op bijvoorbeeld spoelenbussen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: buisje
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
20 nov 2015 20:10 - 20 nov 2015 20:14 #56739
door buisje
Soldeertin is niets anders dan elektronische lijm.
Beantwoord door buisje in topic 14TX........
Hallo Maarten.
Hier even de labels.
TX123U heb ik twee maal, kan er geen afstand van doen, in alle twee zit een beeld in als een nieuwe..Exact het zelfde...
Hier even de labels.
TX123U heb ik twee maal, kan er geen afstand van doen, in alle twee zit een beeld in als een nieuwe..Exact het zelfde...
Soldeertin is niets anders dan elektronische lijm.
Laatst bewerkt 20 nov 2015 20:14 door buisje.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
20 nov 2015 19:31 - 20 nov 2015 19:41 #56738
door buisje
Soldeertin is niets anders dan elektronische lijm.
Beantwoord door buisje in topic 14TX........
Soldeertin is niets anders dan elektronische lijm.
Laatst bewerkt 20 nov 2015 19:41 door buisje.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.