Repro onderdelen
AM1/EM1 vervanger
17 aug 2022 14:36 #95445
door PE9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
12 aug 2022 15:12 #95396
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic AM1/EM1 vervanger
Nee, ik reflow die shitty connector zelluf wel. Heb niet voor niks een reflow oven. En ik heb een Stellar Stencil erbij besteld. Mooi verkooppraatje, ik ben dol op alliteraties (Powerful Prototype, Beautiful Boards). Qua kleuren zal ik Felix bij gelegenheid weleens contacteren. Mijn schaggelaar is parima in groen en de Pico en subboard (mét shitty connector) komen toch in een rood buisje. Net als een echt afstemoog.
Intussen heb ik de voeding en de Pico klaar. Gek genoeg werkt de voeding niet op 4 V dus de AM1 replica wordt een uitdaging.
Intussen heb ik de voeding en de Pico klaar. Gek genoeg werkt de voeding niet op 4 V dus de AM1 replica wordt een uitdaging.
Tjerk, 9ZZ
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Cees
Minder
Meer
12 aug 2022 14:39 #95395
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic AM1/EM1 vervanger
Goed idee om zo'n ic verloopbordje te nemen voor het experiment , ik ken Felix niet persoonlijk, maar ben wel blij met die goedkope printjes.
Wat de printplaat kleur betreft ,is er wel wat mogelijk, indien je ook die SMD shitty connector laat monteren:
Don’t find what you are looking for?
For our Amazing Assembly services we offer other technologies (different copper thickness, colors, silkscreen, etc). The only limitation there is, that your projects needs to be prototypable with one of our Prototyping Technologies above. If you have further questions, feel free to contact us here
Wat de printplaat kleur betreft ,is er wel wat mogelijk, indien je ook die SMD shitty connector laat monteren:
Don’t find what you are looking for?
For our Amazing Assembly services we offer other technologies (different copper thickness, colors, silkscreen, etc). The only limitation there is, that your projects needs to be prototypable with one of our Prototyping Technologies above. If you have further questions, feel free to contact us here
Cees- pa1dba
11 aug 2022 12:18 #95382
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Tjerk, 9ZZ
11 aug 2022 06:33 #95374
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Ken je hem persoonlijk? Enige nadeel is dat-ie alleen groen soldeermasker aanbiedt.
Overigens heb ik het circuit voor mijn 19mm schermpje intussen ook getekend. Zit een beetje aan te hikken tegen het daadwerkelijk aansluiten op een stukje gaatjesboard...
Overigens heb ik het circuit voor mijn 19mm schermpje intussen ook getekend. Zit een beetje aan te hikken tegen het daadwerkelijk aansluiten op een stukje gaatjesboard...
Tjerk, 9ZZ
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Cees
Minder
Meer
10 aug 2022 19:02 #95367
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic AM1/EM1 vervanger
Fijn dat Felix kan helpen , met betaalbaar printmateriaal
Cees- pa1dba