Repro onderdelen
B7X63A: oproep wie nieuwe zenderschaal nodig heeft om te laten maken.
19 jan 2022 17:55 #93655
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic B7X63A: oproep wie nieuwe zenderschaal nodig heeft om te laten maken.
Werkelijk een ongelofelijk mooi resultaat. Net zoals al de overige schalen die het team van Ben Dijkman heeft gemaakt. Dan heb je voor die paar tientjes weer een prachtige radio! Een zenderschaal is tenslotte, net zoals het luidsprekerdoek, het aanzien van een toestel.
M.vr.gr. Hans
M.vr.gr. Hans
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ben Dijkman
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
19 jan 2022 14:00 #93652
door peter1952
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic B7X63A: oproep wie nieuwe zenderschaal nodig heeft om te laten maken.
Vandaag de schaal mogen ontvangen. Mooi verpakt en wat is die mooi!
Dan wil je toch geen (gedeeltelijk) afgebladderde schaal meer op je radio?
Bedankt Ben!
Groeten,
Peter
Dan wil je toch geen (gedeeltelijk) afgebladderde schaal meer op je radio?
Bedankt Ben!
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ben Dijkman
17 jan 2022 18:35 #93643
door peter1952
Peter Boin,
Beantwoord door peter1952 in topic B7X63A: oproep wie nieuwe zenderschaal nodig heeft om te laten maken.
Beste Ben, ik heb de messing strip er zelf afgehaald, dus een schaal zonder strip.
Ik wil hem graag opgestuurd hebben.
Ik stuur je een email ter afhandeling.
Groeten,
Peter
Ik wil hem graag opgestuurd hebben.
Ik stuur je een email ter afhandeling.
Groeten,
Peter
Peter Boin,
17 jan 2022 17:21 - 17 jan 2022 17:28 #93641
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic B7X63A: oproep wie nieuwe zenderschaal nodig heeft om te laten maken.
EIndelijk ! 
Vandaag kon ik de B7X63A schalen bedrukt en wel weer ophalen van de drukker.
Omdat het wel heel erg lang geduurd heeft weet ik ook niet meer wie of zijn schaal met de messing strip er nog aan ingeleverd heeft.
Er liggen hier 3 strippen.
Een ieder die zijn originele schaal weer terug gestuurd wil hebben kan mij daarover een mail sturen.
Een originele schaal die opnieuw bedrukt is komt op 25 euro
(excl. 7€ pakket verzend) totaal dus 32€ voor 1 schaal.
Meerdere schalen in 1 pakket naar 1 adres versturen , dan blijven de verzendkosten uiteraard gewoon 7€ voor alles.
Dit, mits het toegestane max gewicht voor pakket tot max. 2 kilo niet overschreden wordt natuurlijk
Dan gaan we dat regelen.
Vandaag kon ik de B7X63A schalen bedrukt en wel weer ophalen van de drukker.
Omdat het wel heel erg lang geduurd heeft weet ik ook niet meer wie of zijn schaal met de messing strip er nog aan ingeleverd heeft.
Er liggen hier 3 strippen.
Een ieder die zijn originele schaal weer terug gestuurd wil hebben kan mij daarover een mail sturen.
Een originele schaal die opnieuw bedrukt is komt op 25 euro
(excl. 7€ pakket verzend) totaal dus 32€ voor 1 schaal.
Meerdere schalen in 1 pakket naar 1 adres versturen , dan blijven de verzendkosten uiteraard gewoon 7€ voor alles.
Dit, mits het toegestane max gewicht voor pakket tot max. 2 kilo niet overschreden wordt natuurlijk
Dan gaan we dat regelen.
Handtekening
Laatst bewerkt 17 jan 2022 17:28 door Ben Dijkman.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957
02 jan 2022 18:37 #93409
door peter1952
Peter Boin,
Hallo Ben, ik vroeg me ook al een tijdje af wat de status is.
We weten nu hoe het zit, gewoon nog even geduld hebben.
Bedankt voor het bericht.
Groeten,
Peter
We weten nu hoe het zit, gewoon nog even geduld hebben.
Bedankt voor het bericht.
Groeten,
Peter
Peter Boin,
02 jan 2022 18:20 #93408
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic B7X63A: oproep wie nieuwe zenderschaal nodig heeft om te laten maken.
Hallo Peter.
Ja we hebben we er net voldoende bij elkaar gekregen.
T.g.V covid duurt het echter TERGEND LANG ! voordat de drukker aan deze glasplaten toe komt.
Ik ben al vreselijk boos geweest, maar ook daar moet ik ontzettend mee oppassen omdat ze alles in vrije tijd voor ons maken om de kosten laag te houden.
Ik kan dus ook geen grote eisen stellen...........
Doordat werknemers of 1 of meerdere van hun huisgenoten covid hebben of hebben gehad en ze dus niet op hun werk mogen komen lopen ze al gigantisch achter op hun reguliere orderschema. De schaalplaten komen pas aan bod als het even rustig is.
Ze hebben me nu toegezegd dat de 2e week van januari de schalen zullen worden bedrukt.....
Het leven is nu eenmaal niet maakbaar, nu zeker niet met die K.. corona..maar frustrerend is het zeker.
Maar goed er is nu eenmaal niks aan te doen.
Ook andere drukkers hebben geen ruimte /tijd om het over te nemen...
Ook dat heb ik al geprobeerd...
Zal heeeeel blij zijn als ik ze bedrukt en wel in huis heb...
Anderzijds...door dit hele gesodemieter zie ik nu ook pas....hoe verwend wij al die jaren zijn geweest toen het leven nog wél maakbaar.....leek..
Komt goed !
Ja we hebben we er net voldoende bij elkaar gekregen.
T.g.V covid duurt het echter TERGEND LANG ! voordat de drukker aan deze glasplaten toe komt.
Ik ben al vreselijk boos geweest, maar ook daar moet ik ontzettend mee oppassen omdat ze alles in vrije tijd voor ons maken om de kosten laag te houden.
Ik kan dus ook geen grote eisen stellen...........
Doordat werknemers of 1 of meerdere van hun huisgenoten covid hebben of hebben gehad en ze dus niet op hun werk mogen komen lopen ze al gigantisch achter op hun reguliere orderschema. De schaalplaten komen pas aan bod als het even rustig is.
Ze hebben me nu toegezegd dat de 2e week van januari de schalen zullen worden bedrukt.....
Het leven is nu eenmaal niet maakbaar, nu zeker niet met die K.. corona..maar frustrerend is het zeker.
Maar goed er is nu eenmaal niks aan te doen.
Ook andere drukkers hebben geen ruimte /tijd om het over te nemen...
Ook dat heb ik al geprobeerd...
Zal heeeeel blij zijn als ik ze bedrukt en wel in huis heb...
Anderzijds...door dit hele gesodemieter zie ik nu ook pas....hoe verwend wij al die jaren zijn geweest toen het leven nog wél maakbaar.....leek..
Komt goed !
Handtekening
De volgende gebruiker (s) zei dank u: BertusDijkman