Skip to main content
Repro onderdelen

B7X63A: oproep wie nieuwe zenderschaal nodig heeft om te laten maken.

Meer
25 apr 2021 21:19 #90186 door Ben Dijkman
Zou mooi zijn. Opsturen mag ook hoor.
Zwolle- Hellendoorn is geen wereld reis.

Handtekening

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
23 apr 2021 19:16 #90135 door BertusDijkman
ik heb mijn oude schaal hier ook liggen nu. nog 2 onderweg naar mij. moet ik die langs brengen bij Ben Dijkman?

Meer
21 apr 2021 11:03 #90022 door Johannes
Zoals ik van Ben heb begrepen gaat hij geen nieuwe serie glasplaten laten maken, maar worden er uitsluitend en minimaal 10 oude gebladderde schalen voorzien van een nieuwe 3-kleuren zeefdruk, zodat de schaal er weer uitziet zoals hij 65 jaar geleden werd afgeleverd. 
Ik heb een paar jaar geleden zo'n hernieuwde schaal kunnen bewonderen en het resultaat is echt super mooi en niet te onderscheiden van een oorspronkelijke zenderschaal.  

Dit is waarschijnlijk een laatste kans om een prachtige gave schaalplaat te kunnen aanschaffen en zijn er inmiddels 8 oude gebladderde schalen aangemeld voor deze leuke actie.  Nog twee te gaan dus.....maar dat lijkt mij niet zo moeilijk.   

M.vr.gr.  Hans

Meer
20 apr 2021 21:20 #90010 door vanderwaal
Goedenavond Ben , ik heb ook een schaal die gedeeltelijk is gebladderd . Ik wil graag mee doe en heb mij ook al gemeld . Is er enig zicht wanneer de schaal bij jouw moet zijn ? De schaal naar je huis adres zenden ? Is er al bekend wat de kosten per deelnemer zullen zijn ? Alvast bedankt voor je antwoord . Groet van Jan .v.d.Waal uit Ridderkerk .
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ben Dijkman

Meer
20 apr 2021 10:00 #90008 door Kornelis
Hallo Ben, ik wil ook graag een schaal en kan een gaaf afgebladderd exemplaar inleveren.
Gr K Knol
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ben Dijkman

Meer
19 apr 2021 20:33 #90007 door Ben Dijkman
Mooi Peter !
Voor mijn adres stuurt u  maar even een mail naar:info@bendijkman.nl
Als het kan zoveel mogelijk bij één persoon in uw regio verzamelen en dan versturen.
Graag met uw naam op de schaal (schalen) en welke u eventueel wel of niet terug wilt ontvangen met nieuwe opdruk.

Handtekening

Gemaakt door Kunena