Repro onderdelen
B7X63A: oproep wie nieuwe zenderschaal nodig heeft om te laten maken.
Minder
Meer
23 mei 2021 13:32 - 23 mei 2021 13:35 #90687
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic B7X63A: oproep wie nieuwe zenderschaal nodig heeft om te laten maken.
U mag oude schalen naar mij op sturen of naar Bertus Dijkman in Zwolle.( Is geen familie o.i.d !
)
Als u meerdere afgebladderde schalen heeft die wel gaaf zijn maar die u zelf toch niet meer nodig heeft geef ik u daar 10 euro per stuk voor.
De kosten voor het opnieuw bedrukken weet ik pas als ze bedrukt zijn en
ik de rekening krijg.
De prijs per stuk hangt nml af van het aantal te bedrukken exemplaren in 1 badge.
Vandaar dat ik liever zoveel mogelijk schalen in 1 x kan laten bedrukken zodat de per stuk prijs dan naar beneden gaat.
Als u rekent op 35 euro per schaal dan zitten we daar nooit boven.
Levert u 3 afgebladderde (x10 euro) maar ver verder nog gave schalen extra in dan doe ik het zelfs gratis (excl. verzend) voor u .
Dan bent u in totaal voor 15 euro verzendkosten al klaar.
Bij 4 extra schalen is het voor U helemaal gratis inclusief verzendkosten.
Als u meerdere afgebladderde schalen heeft die wel gaaf zijn maar die u zelf toch niet meer nodig heeft geef ik u daar 10 euro per stuk voor.
De kosten voor het opnieuw bedrukken weet ik pas als ze bedrukt zijn en
ik de rekening krijg.
De prijs per stuk hangt nml af van het aantal te bedrukken exemplaren in 1 badge.
Vandaar dat ik liever zoveel mogelijk schalen in 1 x kan laten bedrukken zodat de per stuk prijs dan naar beneden gaat.
Als u rekent op 35 euro per schaal dan zitten we daar nooit boven.
Levert u 3 afgebladderde (x10 euro) maar ver verder nog gave schalen extra in dan doe ik het zelfs gratis (excl. verzend) voor u .
Dan bent u in totaal voor 15 euro verzendkosten al klaar.
Bij 4 extra schalen is het voor U helemaal gratis inclusief verzendkosten.
Handtekening
Laatst bewerkt 23 mei 2021 13:35 door Ben Dijkman.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- BertusDijkman
- [BertusDijkman]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
21 mei 2021 15:29 #90667
door BertusDijkman
Beantwoord door BertusDijkman in topic B7X63A: oproep wie nieuwe zenderschaal nodig heeft om te laten maken.
Wil iedereen die een nieuwe schaal wil hebben zich bij mij melden, theo.lucassen AT gmail.com. Ik wil graag je oude schaal asap hebben om ze allemaal in een keer naar Ben te kunnen brengen zodat hij voor ons aan de slag kan. Ik heb er nog meer 3 dus graag jullie actie!!
- BertusDijkman
- [BertusDijkman]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
21 mei 2021 15:24 #90666
door BertusDijkman
Beantwoord door BertusDijkman in topic B7X63A: oproep wie nieuwe zenderschaal nodig heeft om te laten maken.
wil je mij een bericht sturen. Ik heb al 3 schalen thuis en wil ze allemaal verzamelen om naar Ben te brengen, hoe eerder hoe beter!
- BertusDijkman
- [BertusDijkman]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
21 mei 2021 15:23 #90665
door BertusDijkman
Albert, wil je mij een bericht sturen. Ik heb al 3 schalen thuis en wil ze allemaal verzamelen om naar Ben te brengen, hoe eerder hoe beter!
- BertusDijkman
- [BertusDijkman]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
26 apr 2021 19:53 #90211
door BertusDijkman
Ben, prima, ik laat het je asap weten maar ga je 3 schalen in ieder geval brengen, wel zo safe. top
25 apr 2021 22:23 #90188
door peter1952
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic B7X63A: oproep wie nieuwe zenderschaal nodig heeft om te laten maken.
Ik zal mijn toestel binnenkort ook tevoorschijn halen en de schaal demonteren.
Dan zorg ik dat die bij Ben terecht komt.
Groeten,
Peter
Dan zorg ik dat die bij Ben terecht komt.
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.