Repro onderdelen
B7X63A: oproep wie nieuwe zenderschaal nodig heeft om te laten maken.
- BertusDijkman
- [BertusDijkman]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
22 jan 2022 14:07 #93673
door BertusDijkman
Beantwoord door BertusDijkman in topic B7X63A: oproep wie nieuwe zenderschaal nodig heeft om te laten maken.
Ik stuur berichten naar Albert V V maar op een of andere wijze komen die maar niet over! Daarom maar deze algemene oproep om contact te zoeken met mij in een prive bericht want ik zie niet dat mijn eigen berichten overkomen!...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- BertusDijkman
- [BertusDijkman]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
22 jan 2022 10:47 #93672
door BertusDijkman
Beantwoord door BertusDijkman in topic B7X63A: oproep wie nieuwe zenderschaal nodig heeft om te laten maken.
Ik heb ze inmiddels van Ben opgehaald, supermooi geworden! zeer blij mee. Alleen Albert VV heeft nog niet gereageerd mbt de overdracht. De rest is al in gang gezet. Blij !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ben Dijkman
Minder
Meer
20 jan 2022 07:07 #93660
door Erwin goossens
Beantwoord door Erwin goossens in topic B7X63A: oproep wie nieuwe zenderschaal nodig heeft om te laten maken.
idem hier, mijn B7x63A ziet er prachtig uit dankzij en B&D schaalplaat. Nu op naar de andere typen bv B6x62A.
19 jan 2022 22:04 #93659
door Kees van Dijke
Beantwoord door Kees van Dijke in topic B7X63A: oproep wie nieuwe zenderschaal nodig heeft om te laten maken.
Lang geleden heb ik ook 2 schaalplaten voor de B7X63A van Ben gekocht. Kwaliteit is uitstekend en is ook zeer zeker de investering waard.
groetjes,
-=Kees=-
groetjes,
-=Kees=-
19 jan 2022 19:24 #93657
door peter1952
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic B7X63A: oproep wie nieuwe zenderschaal nodig heeft om te laten maken.
Helaas is de rest van de radio nog niet zo mooi, maar de schaal was echt slecht en toen de kans kwam om de schaal te laten herdrukken, heb ik die kans meteen benut. Alleen die mooie schaal zal het aanzien behoorlijk verbeteren.
De schaal is even uit de verpakking geweest om te bekijken, maar is daarna in de verpakking netjes opgeborgen.
Groeten,
Peter
De schaal is even uit de verpakking geweest om te bekijken, maar is daarna in de verpakking netjes opgeborgen.
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
19 jan 2022 19:18 #93656
door Huub
Beantwoord door Huub in topic B7X63A: oproep wie nieuwe zenderschaal nodig heeft om te laten maken.
Ja Heeeel mooi gedaan Kunstig ok wel
Zo heb je inderdaad weer een mooie radio .
huub
Zo heb je inderdaad weer een mooie radio .
huub