- Berichten: 3361
Radio's van 1970 tot heden
Companion weer als vanouds.
14 sep 2019 17:16 #79630
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic Companion weer als vanouds.
Inderdaad Huub.
Het scheelt echt behoorlijk in de weergave.
Er is nu een lekkere bas aanwezig.
Omdat ik in het verleden meerdere Companions gehad heb,
wist ik wel hoe het moest kunnen klinken.
Deze plaat klinkt weer lekker jazzy.
Het scheelt echt behoorlijk in de weergave.
Er is nu een lekkere bas aanwezig.
Omdat ik in het verleden meerdere Companions gehad heb,
wist ik wel hoe het moest kunnen klinken.
Deze plaat klinkt weer lekker jazzy.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
14 sep 2019 16:53 #79629
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Companion weer als vanouds.
wie is vitage repairs
met de spullen van HP soms ?
huub
met de spullen van HP soms ?
huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
14 sep 2019 15:41 #79628
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Companion weer als vanouds. werd gestart door RR1957
Vandaag de Companion teruggekregen van Vintage Repairs.
Er zijn drie originele goed werkende potmeters in gezet.
Met name de schakelaar/volume potmeter was niet origineel.
Nu is die er wel in gezet.
De weergave is aanzienlijk verbeterd en we hebben een mooie
bas waarbij de Grundig zuil een fijn partijtje meespeelt.
Helemaal top en hier gaan we plezier aan beleven.
Een fijne koffergrammofoon!
Dank Cees!
Er zijn drie originele goed werkende potmeters in gezet.
Met name de schakelaar/volume potmeter was niet origineel.
Nu is die er wel in gezet.
De weergave is aanzienlijk verbeterd en we hebben een mooie
bas waarbij de Grundig zuil een fijn partijtje meespeelt.
Helemaal top en hier gaan we plezier aan beleven.
Een fijne koffergrammofoon!
Dank Cees!
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.