- Berichten: 4349
Radio's van 1970 tot heden
Rommelmarktverkoop perikelen.
06 apr 2014 23:16 #42251
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Rommelmarktverkoop perikelen.
Heb ik óók al ondervonden 2 mooie goed werkende met prachtig beeld Sony Breedbeeld TV's.
Wel gratis willen hebben. Maar of ik ze dan óók nog gratis wil brengen, want benzinegeld
en moeite vinden ze te veel. Dus...helaas...maar gesloopt, wat bruikbare onderdelen er
uit en de rest naar het grofvuil. Zodoende heb ik weer een beetje meer ruimte in mijn
hobby woon-pakhuis terug. Ook mijn oude 21" monitor is de TV's achterna gegaan.
Tsja, voor E139,- koop je een 23" breedbeeld monitor met perfect helder beeld, die van
HDMI ingang is voorzien, dus geschikt is om Blau Ray DVD en dig TV perfect weer te geven.Goede raad: Ga niet met CRT TV's en Monitors sjouwen, je krijgt er alleen maar
rug pijn van.
Vr gr Cees.
Wel gratis willen hebben. Maar of ik ze dan óók nog gratis wil brengen, want benzinegeld
en moeite vinden ze te veel. Dus...helaas...maar gesloopt, wat bruikbare onderdelen er
uit en de rest naar het grofvuil. Zodoende heb ik weer een beetje meer ruimte in mijn
hobby woon-pakhuis terug. Ook mijn oude 21" monitor is de TV's achterna gegaan.
Tsja, voor E139,- koop je een 23" breedbeeld monitor met perfect helder beeld, die van
HDMI ingang is voorzien, dus geschikt is om Blau Ray DVD en dig TV perfect weer te geven.Goede raad: Ga niet met CRT TV's en Monitors sjouwen, je krijgt er alleen maar
rug pijn van.
Vr gr Cees.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
06 apr 2014 20:19 #42249
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Rommelmarktverkoop perikelen.
Hallo Gino,
CRT tv's raak je aan de straat stenen niet kwijt op het werk merk ik dat ook al
De breed beeld gaan al Voor 10 a 15 euro weg maar hoger prijzen beslist niet
In principe kun je beter een opkoper bij halen en naar Afrika sturen
De Lcd schermen kosten bijna geen drol meer nieuw en die willen de mensen
Graag hebben dan zo'n zware knol waar je een hernia aan krijgt Sony bvb
De volgende keer voor een paar euro aanbieden beslist niet duurder
Mvg René Daemen
CRT tv's raak je aan de straat stenen niet kwijt op het werk merk ik dat ook al
De breed beeld gaan al Voor 10 a 15 euro weg maar hoger prijzen beslist niet
In principe kun je beter een opkoper bij halen en naar Afrika sturen
De Lcd schermen kosten bijna geen drol meer nieuw en die willen de mensen
Graag hebben dan zo'n zware knol waar je een hernia aan krijgt Sony bvb
De volgende keer voor een paar euro aanbieden beslist niet duurder
Mvg René Daemen
René Daemen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
06 apr 2014 12:04 #42246
door Gino
Als het oud is is het leuk
Rommelmarktverkoop perikelen. werd gestart door Gino
Als zeer geroutineerd rommelmarktbezoeker kreeg ik een leuke uitdaging :
Onze Kerk had zijn jaarlijkse rommelmarkt, en ik heb meegeholpen de electra stand
te bemannen.
Leek mij leuk om een rommelmarkt ook eens als vérkopende parij mee te maken, en niet alleen als
inkoper....
Dit was de stand. In een U vorm opgebouwd, zo'n 4 meter diep, en 10 meter lang.
Omdat dit een jaarlijkse rommelmarkt voor het goede doel is, is alle "handel"gekregen goed.
Uit boedelopheffing wegens bejaardentehuis, opruiming, etc.
Zoals te zien zéér veel kleine CRT televisies. En een viertal CRT toestellen van de laatste lichting.
Met name bij deze laatste 4 zaten 2 Philips Matchline toestellen. Deze konden hun kunsten vertonen door er een DVD speler op te lanten spelen. Een ik moet zeggen prima, en scherp beeld.
Echter : onverkoopbaar.
Er is géén enkel keer naar gevraagd. We hadden er een vraagprijs opgezet van rond de 25 euro. We zetten gewoon hoog in, want economischewaarde hebben deze apparaten niet....
Alles was onderhandelbaar, maar géén interesse.
De kleine 35cm bakkies raakten we uiteindelijk alleen nog kwijt aan een handelaar "voor naar Afrika".
De receivers uit de nineties van Japanse makelei gingen rap weg. Ook de spreeuwenkissies combisetjes van Chinese komaf.
Er stonden ook wat oldies tussen waaronder een 1974 Philips 742 receiver, mét originele boxen.
We zetten zoveel mogelijk spullen aan, want goede waar verkoopt zichzelf !
Ik besloot de Philips 742 te blijven volgen....
Dit is een plaatje van het WWW, maar voor de beeldvorming.
Onze Kerk had zijn jaarlijkse rommelmarkt, en ik heb meegeholpen de electra stand
te bemannen.
Leek mij leuk om een rommelmarkt ook eens als vérkopende parij mee te maken, en niet alleen als
inkoper....
Dit was de stand. In een U vorm opgebouwd, zo'n 4 meter diep, en 10 meter lang.
Omdat dit een jaarlijkse rommelmarkt voor het goede doel is, is alle "handel"gekregen goed.
Uit boedelopheffing wegens bejaardentehuis, opruiming, etc.
Zoals te zien zéér veel kleine CRT televisies. En een viertal CRT toestellen van de laatste lichting.
Met name bij deze laatste 4 zaten 2 Philips Matchline toestellen. Deze konden hun kunsten vertonen door er een DVD speler op te lanten spelen. Een ik moet zeggen prima, en scherp beeld.
Echter : onverkoopbaar.
Alles was onderhandelbaar, maar géén interesse.
De kleine 35cm bakkies raakten we uiteindelijk alleen nog kwijt aan een handelaar "voor naar Afrika".
De receivers uit de nineties van Japanse makelei gingen rap weg. Ook de spreeuwenkissies combisetjes van Chinese komaf.
Er stonden ook wat oldies tussen waaronder een 1974 Philips 742 receiver, mét originele boxen.
We zetten zoveel mogelijk spullen aan, want goede waar verkoopt zichzelf !
Ik besloot de Philips 742 te blijven volgen....
Dit is een plaatje van het WWW, maar voor de beeldvorming.
Als het oud is is het leuk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.